Annons:
Etiketterehlers-danlos-edshypermobilitetsyndrom-hms
Läst 3638 ggr
Chestnut
8/26/11, 4:26 PM

Det här med lokalbedövning...

Var tvungen att göra en nageltrångsoperation idag då jag gått med det länge och det blivit rejält infekterat Foten i munnen Har dragit på det i flera veckor nu…

Läkaren sprutade lokalbedövning, halva tån blev bedövad, sprutade lite till, en liten bit blev bedövad, sprutade ytterligare… osv. Till sist gick det att operera i hyffsad bedövning.

Tycker att det här är frustrerande, för det är i princip regel för mig att lokalbedövningen inte tar ordentligt. Och de där sticken är inte behagliga.

Hur har ni det med lokalbedövning?

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
[Tassy]
8/26/11, 4:57 PM
#1

samma för mig. Bler mer eller mindre opererad i foten utan bedövning trots tolv stick på ett område på typ 1 cm.

RuiXue
8/27/11, 3:40 AM
#2

Har fått tänder utdragna utan att vara fullt bedövadSkrikandes

Jennie


hus-musen
8/27/11, 1:32 PM
#3

Har aldrig opererat eller dragit ut tänder så jag vet inte. Har aldrig fått bedövning.

Qui dormit, non peccat

 


Mitralis
9/12/11, 6:37 PM
#4

Jag brukar vara väldigt svårbedövad och svårsövd Rynkar på näsan



DesK
9/16/11, 9:01 PM
#5

För min del är det tvärt om! Bedövningen tar så inni så att det är svårt att bli kvitt den. Narkos är rena mardrömmen! Till och med lustgas som ska vara så mild ger mig dåliga efterverkningar lång tid efter bedövningstillfället.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Chestnut
9/17/11, 8:52 AM
#6

#5 Oj, vad knepigt! Och jobbigt med för den delen. Lustgas mår inte jag heller särskilt bra av så det står jag gärna över fler gånger.

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
RuiXue
9/17/11, 9:59 PM
#7

Lustgas funkar prima på mig. Borta blir jag inte, bara avslappnad. Får inga som helst biverkningar utav detSkrattande Skulle nog kunna skriva tenta på lustgas rent avTungan ute

Jennie


Upp till toppen
Annons: