Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1870 ggr
[Tassy]
8/22/11, 2:42 PM

God dag den 22:a augusti

Nu har sommarlovet nått sin ände på många håll.

Hur står det till med er allesammans?

Här har ekonomin äntligen kommit på fötter så jag vågar andas igen. Värsta krisen börjar lägga sig nu och jag känner mig lite bättre till mods.

I övrigt håller jag mig väldigt mycket i stillhet nu, då jag är så dålig av cerazetten. På torsdag ska ajg äntligen byta bort dem, men till vad?

Var väldigt intresserad av Yaz, tills jag googlade dem Skrikandes dom verkade ju så bra! Nu vet jag inte alls vad jag ska ta mig till.

Värken går i vågor, har klarat mig bra under sommaren, har knappt behövt citodon alls.

Annons:
Chestnut
8/22/11, 2:49 PM
#1

Här går livet på full fart!

Sitter och pluggar, städar och donar, mådde fantastiskt bra några dagar och var som en frisk människa med ett duracellbatteri i bakfickan som energi. Nu är det lite värre men känner mig taggad att börja skolan igen. Glad

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
8/22/11, 5:27 PM
#2

wow, det var underbart att höra! Skrattande

hus-musen
8/22/11, 6:51 PM
#3

Här är det rätt bra, började skolan 8 augustiGlad Ska bara finna engagemang och börja på uppsatser igen.

Enda trista är höfterna, de har strulat hela sommaren. Funderar på att dra ett spännband runt för det känns som att de sitter löst! Helt knasigt.

Qui dormit, non peccat

 


RuiXue
8/23/11, 2:37 AM
#4

Är mitt uppe i ett skov för tillfället. Men motivationen är på topp och jag försöker läsa så mycket jag orkar när jag kan fokusera. Annars sitter jag och chattar med vänner runt om i Världen. Uppe hela nätterna är jag ocksåFoten i munnen

Jennie


Upp till toppen
Annons: