Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 2334 ggr
Chestnut
2011-07-24 07:33

God morgon 24:e juli

Hur mår ni idag?

Jag har sovit riktigt kasst och mår inte särskilt bra, kroppen värker och febern driver mig till vansinne. Orkar ju absolut ingenting. Rynkar på näsan Idag får jag se vad jag hittar på, behöver plugga men en gammal vän är ledig för en gångs skull så funderar på att åka iväg och ta en kopp kaffe. Om jag orkar.

Slet ut mig lite väl mycket igår, min gamla pålle är sjuk igen och behövde lite ompyssling. Dum som jag är så passade jag på att jobba med unghästarna en stund då också..Obestämd

Nu börjar det visst regna här ute…

Men men, hoppas på att ni får en fin dag!

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
RuiXue
2011-07-24 14:01
#1

Jag lyckades få sova lite nu på morgonen. Är allt för mycket som snurrar runt i huvudet nu och motivationen är på topp! Skrattande Fick beställt lite böcker från adlibris igår så snart ska här pluggas matte och fysik!

Spenderar mycket av min tid på att planera och än mer tid på att tänka! Håller på och hjälper Justin och kolla upp hur man startar en ideell förening som han vill starta i Sverige för vetenskap. Så framöver kommer jag troligtvis vara både fysikstuderande och co-founder av en förening för vetenskapGlad

Har i stort sett bestämt mig för att det blir Teoretisk fysik med inslag av partikelfysik, kosmologi och Kvantfysik för min delFlört

Det kommer bli svårt, och en himla massa plugg men jag är supertaggad!

Nu får adlibris gärna skynda sig att skicka mina böckerFoten i munnen

Man kan lugnt säga att jag är på topp just nu. Visst kroppen värker, men nu när jag bara går hemma så klarar jag till och med dagen utan värktabletter! Att ha sån himla motivation och äntligen veta vad jag vill göra i framtiden hjälper oerhört också!Skrattande

Jennie


[Tassy]
2011-07-24 18:41
#2

här händer inte mycket…

Upp till toppen
Annons: