Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1613 ggr
[Tassy]
2011-07-09 16:26

god eftermiddag 9:e juli

har haft en helvetes dag, vaknade vid 4-5 med nackspärr, migrän, fruktansvärt illamående och kaotisk mage vilket resulterade i 3 timmar på toa. Ont överallt och inflammationer, knaprar citodon och värmen gör att jag inte kan ha mina ortoser på. Rynkar på näsan

Annons:
Chestnut
2011-07-09 17:59
#1

Idag känner jag mig piggare än igår. Fortfarande febrig och väldigt matt men benet ser bättre ut och jag har orkat pyssla lite här hemma. Idag blir det inget plugg alls, ska inte ens titta åt projektet utan bara slappa hemma och ta hand om gården.

Maten är i ugnen (grillad karré från igår med pommes), ska sen äta och titta på Harry Potter eller Twilight tänkte jag. Har passat på att ligga i badet ett par timmar med.

Just det ja, har beställt kläder från H&M med så är verkligen slapp "ta hand om mig själv"-dag idag!

Med vänliga hälsningar
Chess

RuiXue
2011-07-09 21:56
#2

Ligger fortfarande i sängen med huvudvärkGråter Har fått tvinga mig själv att äta något alls, och nu försöker jag knåpa ihop ett blogginlägg. Känner mig i största allmänhet som påkörd av tåget, och huvudet är fullt av fyrverkerierRynkar på näsan

Jennie


Upp till toppen
Annons: