Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 2243 ggr
Chestnut
2011-07-09 10:22

OT Sommar

Hur har sommaren varit hittills? Mycket att göra eller har ni mest lutat er tillbaka och njutit av att hela samhället går på halvfart?

Oavsett vilket hoppas jag att ni har mått så bra som det går och att det fortsätter så! Glad

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
[Tassy]
2011-07-09 11:20
#1

sommaren har hittils varit jobbig, har så svårt för värmen och luftfuktigheten här nere. Ush, inte alls van, känns ju som rena tropikerna för mig.

Sen att folk festar stup i kvarten, skrikiga barn är överallt etc gör verkligen inte att jag upplever att samhället går på halvfart.

Oj vilket optimistikt inlägg Skäms

RuiXue
2011-07-09 14:38
#2

Jag lider också av värmen. Vill helst inte hamna på akuten med värmeslag igen!

Förutom resan till mina föräldrar och till Skövde i början av Juni, och min resa till Nottingham förra helgen, så har det här vart en riktig skitsommar! Vädret har väl vart sommrigt nog, ingenting där, men kroppen vill inte! Och sen att förlora jobbet dagen innan man går på semester… Nä, skitsommar!

Nu funderar jag allvarligt på att sjukskriva mig fram tills jag slutar på jobbet. Varför utsätta mig själv för mer värk och trötthet på en arbetsplats som inte vill ha mig?

Jennie


Chestnut
2011-07-09 15:27
#3

Jag själv har haft så fullt upp med allt så att jag knappt ens hunnit stanna upp och reflektera. Har varit plugg, akuten, sjukhusbesök, må dåligt, unghästarna, sjukhuset igen, pyssla här hemma, fester…

Min kropp mår väl lite sisådär och har gjort hela sommaren än så länge men är betydligt bättre än vad jag var runt påsk! Och det tänker jag hålla fast vid Glad

Min sommar verkar fortsätta i samma stil som den började även om jag hoppas på mera effektivt plugg, hästeriande och mindre sjukhusbesök!

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
2011-07-09 16:24
#4

slappade i skuggan under en stor kastanj idag, det var härligt Glad

sånt kan man inte göra i norr, där finns ju bara barrträd Tungan ute

Chestnut
2011-07-16 18:38
#5

Hoho…?

Verkar vara semestertider här inne med Flört

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
2011-07-16 18:58
#6

jo, jag antar det.

Annons:
RuiXue
2011-07-16 21:00
#7

Jag har suttit och läst om Marfan och lyssnat på musik typ hela dagenFlört

Jennie


Upp till toppen
Annons: