Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1559 ggr
[Tassy]
2011-07-08 08:07

God morgon 8:e juli

Nu har jag äntligen fått sova ordentligt, så nu är jag faktiskt morgonpigg!

Idag blir det till att handla och pyssla i hemmet. Hur har ni det?

Annons:
Chestnut
2011-07-08 10:46
#1

God… öh, morgon?

Jag har sovit riktigt dåligt och är på väg att komma till det stadiet där jag behöver antibiotika igen. Rynkar på näsan

Idag står plugg och pållarna på schemat, som vanligt. Fixade passet igår så nu har jag en legitimation till det jag fyller år Skrattande Inte långt kvar alls nu…

Hoppas att ni får en fin dag!

Med vänliga hälsningar
Chess

RuiXue
2011-07-08 13:58
#2

Har sovit sittandes hela morgonen, somnade väl ordentligt tidigt imorse. Har i alla fall äntligen blivit av med den hemska huvudvärken jag hade igår! Det var en sån där hemsk kluster huvudvärk!

Idag blir det till att fortsätta göra minsta möjliga. Har absolut ingen ork i kroppen, noll aptit och allmänt nere. Hur jag ska kunna jobba på Måndag, på en arbetsplats som inte ens vill ha mig kvar, det vette tusanGråter

Jennie


Chestnut
2011-07-08 17:32
#3

#2 Rynkar på näsan Krya!

Har precis kommit in från pållarna. Trots feber och att jag kan somna när som helst i princip var jag tvungen att ta med pållan ut i skogen. Var rätt mysigt bortsett från att jag växlade mellan att svettas ihjäl och förfrysa. Fort gick det inte heller.

Men huvudsaken är att vi kom ut!

Har pluggat en hel del i dag med så nu ska jag linda in mig i ett täcke och sova i soffan. Kanske försöka äta något också, hum…

Med vänliga hälsningar
Chess

Upp till toppen
Annons: