Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1639 ggr
[Tassy]
7/6/11, 4:15 AM

God Morgon 6:e juli

idag har jag två möten att få avklarade, i övrigt händer inget spännande här. Funderar på att ta en promenad i den svala sommarmorgonen.

Annons:
[WX5]
7/6/11, 8:45 AM
#1

Godmorgon. Idag blir det inte så mycket gjort. Har inget att göra denna dag. Inget jobb eller möte men några samtal men dom tar inte så lång tid att få avklarade. Flört

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Chestnut
7/6/11, 11:18 AM
#4

God morgon

Idag står städning på schemat framförallt. Sen måste jag jobba lite med bebbehästen, skriva vidare på mitt projekt (väntar fortfarande på respons Tassy) och påbörja en inlämning. Blev inget fysikplugg igår av olika skäl så nu måste jag verkligen sätta fart…

Med vänliga hälsningar
Chess

[WX5]
7/6/11, 11:23 AM
#5

Men oj vad många det blev för mig. Det var inte alls meningen. Skäms

RuiXue
7/6/11, 3:13 PM
#6

Kom hem sent igår. Idag är jag helt krackelerad av trötthet från min resa. Men det var värt precis allt! Har haft några fantastiska dagar i Nottingham med min "syster"Skrattande Bryr mig inte ens om att mina handleder låter som knäckebröd just nu. Tänker bara tillbaka på hur underbart det var att umgås med min "syster" och lilla valpen på snart 16 veckorKyss

Å vad jag skulle vilja flytta till Nottingham eller någon småstad utanför, så vackert!

Jennie


Annons:
Chestnut
7/6/11, 4:30 PM
#7

Får ta och planera om idag, tempen har stuckit iväg uppåt och jag känner mig rejält dålig…Rynkar på näsan Blir till att försöka vila och eventuellt göra något senare ikväll sen..

Med vänliga hälsningar
Chess

Upp till toppen
Annons: