Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 2075 ggr
[Tassy]
2011-07-05 08:30

God Morgon 5:e juli

Hur mår ni?

Här händer inte mycket alls, försöker hålla humöret uppe mest.

Trivs väldigt bra med mina nya ortoser nu när jag provat dem en dag.

Annons:
Chestnut
2011-07-05 09:32
#1

Men vad är detta, en morgonpigg Tassy två dagar i rad? FörvånadFlört

Idag ska jag träffa min ortoped som gissningsvis kommer att skicka mig vidare till OTA med min trasiga ortos Skäms Hoppas på att han hittar orsaken till mina sår med och gör något åt dem, de har fortfarande inte läkt…

Sen ska jag plugga fysik har jag bstämt mig för.

Hoppas att ni alla får en fin dag

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
2011-07-05 10:04
#2

morgonpigg? hah, jag har inte lagt mig än Tungan ute

Mona22
2011-07-05 11:48
#3

inte bra. Snubblade igår. resulterade i femtioelva blåmärken, väldigt onda knän och en hand som inte går att använda. måste till läkaren och röntga för den funkar inte allsRynkar på näsan

bara glad att jag inte slog ryggen för det hade varit värre.

tur att man inte har något speciellt planerat idag.

ha en bra dag allihopa.

[WX5]
2011-07-05 11:49
#4

Eftersom jag fått körförbud på min bil pga missad besiktning så måste jag skjutsa mannen till jobbet och ha hans bil i en vecka.

Mindre roligt för den är så mycket större än min hihihi.

RuiXue
2011-07-05 11:57
#5

Sitter på hotellet i Gatwick och ska precis packa ner datorn för att åka tillbaka till flygplatsenTungan ute Har i alla fall sovit som en stock hela natten och har badkar på hotellrummet så det blev ett bad i morse när jag vaknadeSkrattande

Jennie


Chestnut
2011-07-05 16:26
#6

#2 Hehe… Anade det Flört

Finns nog bara ett ord för att beskriva min ortoped och det är BÄST! Tänk om alla läkare kunde vara lika hängivna sitt jobb som han är, vad mycket bättre värden skulle bli då…

(Och ja, jag fick traska ner till OTA där de aldrig sett på maken tidigare. Jag fick en ny skena och de fick min gamla att studera Tungan ute)

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
Upp till toppen
Annons: