Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1411 ggr
[Tassy]
2011-07-04 09:02

God morgon 4 juli

Sitter och väntar på att få komma till arbetsterapeuten nu på morgonen, dags fär rejälare doningar till handlederna. Äntligen!

Ska bli intressant att se vad jag får för hobbygips jag får denna gång Tungan ute

Annons:
Chestnut
2011-07-04 09:50
#1

Vill se bilder på ortoserna sen!

Idag är jag på riktigt grinigt humör. Har djävulskt ont i knäet, det går inte att sträcka ut helt utan är kaput. Var dessutom nära på att få åka in akut inatt eftersom katetern kläggade ihop sig och det tog en bra stund innan det löste sig..Obestämd

På schemat idag står att försöka äta riktig mat och inte fika i mängder som det har blivit hela helgen, jobba med unghästarna en stund, plugga och sitta med mitt projekt. Vet inte alls hur jag ska orka med allt detta men det är väl värt ett försök….

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
2011-07-04 19:24
#2

Det blev likadana som Ulle har Glad

RuiXue
2011-07-05 00:31
#3

Så sitter man på ett hotell i Gatwick! Hade allt bokat för hemresa för idag, förutom flygbiljetten som gäller imorgonSkrikandes Vet inte hur i hela ******** jag lyckats boka fel! Blev paniksamtal i telefonkiosk till mamma som fick skicka över pengar så jag kunde ta in på hotell i London! För givetvis är det både mycket månad kvar i slutet på lönen och har använt upp mitt maxbelopp på båda telefonerna och kunde inte hitta simkort från 3 här trots att jag vet att det finns!

Minst sagt en äventyrlig dag!

Hade jag sett felbokningen innan jag åkte ifrån Nottingham hade jag ju bara kunnat stanna en extra natt på hotellet där och köpt en ny tågbiljett till London imorgon, och dessutom fått en extra dag med min "syster" Kimberley!

Fy vad jag saknar Kimberley nu, och hennes supersöta Cockerspaniel valp och ninis och Nottingham med sina vackra omgivningar! Det är så jag allvarligt funderar på att flytta till Nottingham området! Har många vänner i det området, plus att jag smälter in så väl här i England med min nästan flytande, väldigt svårplacerade EngelskaFlört

En av hotellägarna på hotellet i Nottingham trodde jag är från England eller Holland, en annan trodde först jag är från USAFörvånad Ingen Svengelska här inteTungan ute

Jennie


Upp till toppen
Annons: