Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1843 ggr
RuiXue
7/3/11, 12:18 PM

God dag 3 Juli

Hoppas alla har det toppen!

Själv sitter jag i en liten by ute på den Engelska landsbygden utanför NottinghamSkrattande Är och hälsar på min nätsyster som har EDS och senare idag ska vi in till Nottingham och träffa fler med EDS/HMS, vi blir allt som allt 5 hypermobila, varav en med en CP skada och en med möjlig Marfan. Och så är det min nätsysters man som kommer med också, han är inte hypermobil men har diabetes typ 1, så det här kommer bli en SJUKT kul dagSkrattande

Jennie


Annons:
Chestnut
7/3/11, 1:49 PM
#1

Låter härligt att befinna sig i England Glad

Jag har stått och grillat en stnud nu. Hade ingen bra natt alls och är väldigt hängig/allmänt dålig. Håller dessutom på med ett mastodont projekt och det känns som att jag bara hoppar på samma ställe hela tiden.

Med vänliga hälsningar
Chess

Chestnut
7/3/11, 9:24 PM
#2

Hehe… Vet inte om jag ska skratta eller gråta, har lyckats paja metallskenan på min blå monsterortos som jag haft på höger benet. Snubblade bara lite i hästhagen Oskyldig

Ont gör det i vilket fall i knäet som tog stryk men seriöst, en metallskena som bara bryts av, lite komiskt är det allt…

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
7/4/11, 12:09 AM
#3

#2 TystTystTyst

Här mås det piss, är konstant jätteyr och dissorienterad till tusen. Missar möten, svamlar skit, sluddrar och vinglar så jag blir nästan bekymrad. Kroniskt trött också. Får alldeles som "attacker", i synnerhet om jag är upprörd eller stressad.

Upp till toppen
Annons: