Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1558 ggr
Chestnut
2011-06-29 10:00

God morgon 29:e juni

Hit har sommarvärmen hittat på allvar Skrattande

Hur mår ni idag?

Jag ska till sjukhuset en sväng sen har jag massor att fixa med här… Plugg, baka, marinera kött och lite annat smått och gott. Planerar att hinna träna med unghästen med en stund sen ikväll när det är lite svalare.

Har relativt ont även om idag är bättre än igår…

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
RuiXue
2011-06-29 15:01
#1

Ska tvätta, packa för min resa imorgon och "försöka" komma i säng tidigt *fniss* Ska upp vid 4 imorgon för att åka till flygplatsenTungan ute Värkmässigt har jag haft ett par okej dagar efter helgens värkhelvete. Men det är nog bara tack vare att jag tar mina värktabletter som jag skaFoten i munnen Slipper i alla fall de värsta topparna om jag inte slarvarOskyldig

Jennie


[Tassy]
2011-06-29 16:40
#2

vaknade upp och insåg att jag hade missat ett viktigt möte igår, så nu lär jag väl få en lagom rolig räkning hem Skrikandes fan!

I övrigt håller jag på att avlida i värmen Obestämd

[WX5]
2011-06-29 17:00
#3

Hemma igen… Skönt att komma hem igen.

RuiXue
2011-06-29 18:34
#4

Höll på att svimma för en stund sedan när jag gick ner till tvättstugan igen efter att ha suttit i solen på balkongen en stund. Jag klarar inte värmen alls uppenbarligen! Hade ändå en kylande gel kudde på magen för att inte bli för varmRynkar på näsan

Jennie


[Tassy]
2011-06-29 21:26
#5

har man haft värmeslag en gång så tål man inte alls värme på samma vis på ett bra tag efteråt. Du bör vara aktsam resten av sommaren Jennie.

RuiXue
2011-06-29 21:50
#6

#5 Kallt-varmt omslagen jag har i frysen är mina bästa vänner just nuTungan ute Höll på att svimma i köket förut också när jag diskade. Blev super yrSkrikandes

Jennie


Annons:
[Tassy]
2011-06-29 23:48
#7

Glöm inte bort att dricka ordentligt också i värmen allesammans Glad

Upp till toppen
Annons: