Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 3158 ggr
RuiXue
6/28/11, 4:40 AM

God morgon 28:e Juni

Klockan är 04:40 och jag är fortfarande vakenTungan ute

Hoppas ni alla får en riktig toppendagSkrattande

Jennie


Annons:
Mona22
6/28/11, 8:42 AM
#1

Låg också vaken inatt men ville inte gå upp. Ska strax iväg till jobbet. Undrar hur jag ska orka jobba idag Obestämd

Ha en bra dag allihopa.

Chestnut
6/28/11, 9:27 AM
#2

Hoppas att ni får en bra dag trots sömnbrist.

Jag har precis avklarat dagens telefonsamtal, nu återstår sjukgymnastik, handla lite grann, plugg och projektarbetestudier..

Jag hade en sådär natt, betydligt bättre än föregående men fortfarande lite sömn och mycket värk. Ska till en vettig ortoped imorgon så får väl höra vad han säger om saken.

Med vänliga hälsningar
Chess

[WX5]
6/28/11, 2:09 PM
#3

God dagens. Ikväll blir det hemfärd från sommarstugan. Skall bli kul att komma hem men inte så kul att behöva sitta i en bil i minst 7 timmar och sen en båtresa på nästan lika många timmar.

Chestnut
6/28/11, 2:39 PM
#4

Sitter och är rosenrasande!!! Ska träffa en vettig ortoped imorgon angående infektionen men de har bytt mitt ordinarie återbesök så att jag ska träffa en annan nöt än min vanliga ortoped som gjorde operationen… Hoppas innerligt att det har blivit missförstånd någonstans så att det inte är min ortoped som har slutat eller annat tokigt! Rynkar på näsan För den jag har fått tid hos tänker jag då inte träffa, då får de ordna fram någon annan helt enkelt.

Med vänliga hälsningar
Chess

RuiXue
6/28/11, 4:24 PM
#5

Jag är faktiskt förvånad över hur osömnig jag är trots sammanlagt 2 timmars tupplur på morgonen. Först typ en timma fram till 8, sen en stund till efter att jag ringt till min läkare. Nu har jag fått nytt recept på Tramadol, samt bytt ut Bricanyl mot Ventoline Glad

Jennie


Chestnut
6/28/11, 4:28 PM
#6

#5 Tog du upp blåsproblemen? Smärtklinik? Glad

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
RuiXue
6/28/11, 5:21 PM
#7

#6 Nä, inte idag. Pratade bara med läkarsekreteraren. Får ta allt sånt där när min läkare kommer tillbaka från sin semester. Blir det för genomjäkligt allting så finns det en akutmottagning inte långt hemifrånTungan ute

Jennie


Mona22
6/28/11, 10:00 PM
#8

Jag vet inte hur jag ska orka med morgondagen, har så otroligt ont trots att man tagit det starkaste man har. Fick jobba över idag.jobbat 12,5 timmar, ej lunch inräknat. Ska jobba imorgon pga en är sjuk. lika länge då med.

Måste få sova inatt men troligen kommer jag ligga vaken igenGråter

gubben är inte hemma så han kan inte slå mig med ett basebollträ heller. (dåligt försök till humor)

Chestnut
6/28/11, 10:55 PM
#9

#8 Men gud… Förstår om du känner att du *måste* även om du egentligen borde ligga hemma och vila (eller ännu hellre, få bättre smärtstillande, hjälp med sömnen och skippa jobbet imorgon). Håller i vilket fall tummarna för att du tar dig igenom morgondagen på ett eller annat sätt och därefter får tid för återhämtning.. Det behövs.

Jag skulle behöva ett basebollträ i skallen idag, lär bli svårt att somna i natt.. Rynkar på näsan Misstänker att jag har fått stenbildande bakterier igen och det gör vansinnigt ont. Såg ut att vara lite väl grumligt tidigare idag. Dåligt flöde/lägesberoende slang med så jag ska helst stå upp för att ha så lite smärtor som möjligt. Har en febertopp på G nu med, tempen stiger stadigt och ett svullet knä utöver ont i sårinfektionen. Usch nej, nu känner jag mig gnällig… Men det lär bli en tuff natt!

Med vänliga hälsningar
Chess

RuiXue
6/28/11, 10:59 PM
#10

#9 Men nä, inte nu igen!Rynkar på näsan De har inte funderat på att använda en kateter med silver i på dig? De sägs vara bra om man är infektionsbenägen.

Jennie


Chestnut
6/28/11, 11:03 PM
#11

#10 Värt att tas upp om den här också kläggar igen (vilket jag tror är omöjligt eftersom den är lika tjock som mitt lillfinger!). Har problem med vårdpersonal på semester med och det gör inte saken bättre…

Med vänliga hälsningar
Chess

RuiXue
6/28/11, 11:12 PM
#12

#11 Värt att höra efter i alla fall. Silver katetrarna är dyrare men om det kan göra att du får mindre infektioner så är det ju ett plus. Hört med urologen om Citronsyra sköljning kan hjälpa?

Jennie


Chestnut
6/28/11, 11:48 PM
#13

#12 Citronsyra var inget alternativ (fick inget bra svar på varför men det ska tydligen vara rätt smärtsamt så helst inte…) och enligt studier har ädelmetaller bara effekt i 1-2 veckor. Så det lär de nog rata också… 

Var tvungen att läsa på Tungan ute

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
RuiXue
6/28/11, 11:55 PM
#14

#13 Det var då attans vad allt ska krånglaRynkar på näsan

Jennie


Upp till toppen
Annons: