Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1705 ggr
Chestnut
6/27/11, 8:17 AM

God morgon 27:e juni

Hur mår ni idag?

Idag är mitt sommarlov inofficiellt slut. Nu kör jag igång med plugget igen för fullt, ska bunta in en hel termins pluggande i skallen tills augusti..

Jag mår relativt skralt, mitt knä och jag har inte kommit överrens ännu om hur man bör uppföra sig och det resulterar i att jag nu knaprar OxyContin för fullt. Rynkar på näsan De andra smärtorna är inte så illa, armen är bortdomnad men nacken gör inte så fasligt ont och urinvägsinfektionen verkar ha dämpat sig lite.

Nix pix, dags för frukost!

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
[WX5]
6/27/11, 8:28 AM
#1

Tjo dagen har börjat bra. Inte så mycket smärta men det lär väl komma senare under dagen.

Chestnut
6/27/11, 1:11 PM
#2

#1 Håller tummarna för att din dag fortsätter bra Glad

Jag har ägnat förmiddagen åt att rensa medicinskåpet. Behövdes! Nu ska jag försöka påbörja en lasagne lite smått och sen ska jag börja plugga kemi tror jag. Eller skriva på projektet.

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
6/27/11, 2:55 PM
#3

pust, stånk och stön. Skit och elände här. Har precis krälat ur sängen och försöker hinna tvätta den sista timmen av min bortsovna tvättid. Obestämd

jag är så sjukligt trött nuförtiden! Somnar mitt i allt jag gör typ. Inte som narkolepsi, bara så galet trött.

RuiXue
6/27/11, 4:30 PM
#4

Njuter av första officiella dagen av min semester genom att rida ut stormen av värk istället för att proppa kroppen full med tabletter. Vilar så mycket jag kan så jag inte är för seg på Torsdag när jag ska åka till Nottingham!

Jennie


Upp till toppen
Annons: