Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 2007 ggr
[Tassy]
6/19/11, 11:03 PM

Halvdvala

Vet inte riktigt vad som har hänt, min kropp har muppat mer än vanligt en längre period nu, och nu har det eskalerat så tillvida att jag knappt kan stå på benen, är kroniskt trött och matt. Har migränanfall till och från, men ingen nämnvärd värk för övrigt som är värd att nämna.

Min blåsa verkar ha rättat till sig dock, men tröttheten! Jag klarar inte att sköta hemmet, inte laga mat, kan inte gå någonstans Obestämd tvi!

Ville bara gnälla lite…

Annons:
RuiXue
6/19/11, 11:28 PM
#1

Vet precis hur du känner dig, jag är likadan själv just nu! Lägg till mer värk än vanligt och en begynnande depression till soppan ocksåRynkar på näsan

Jennie


Chestnut
6/21/11, 6:22 PM
#2

Vad jobbigt! Ingen brist eller så som visar sig? Tänker både sömn, vitaminer och andra ämnen.

Hoppas att du kommer upp ur dvalan snart igen, kram!

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
6/21/11, 7:29 PM
#3

det slutade med att jag svimmade och slog huvudet skapligt illa, slog bakhuvudet rätt i parketten. Sen var jag väck i typ ett dygn innan det vände. Nu mår jag bättre, ett tag hade jag verkligen skyhög puls, frossa och kallsvettades konstant samt var desorienterad. Nu har jag bara ont, förmodligen "efter sviterna". Kan itne känna någon inflammation i nacken heller, vilket annars hade förklarat det mesta.

Chestnut
6/21/11, 7:39 PM
#4

#3 Förvånad?! Du har åtminstone ringt VC efter det där hoppas jag?

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
6/21/11, 8:07 PM
#5

nä.. vad ska dom göra? Obestämd

Chestnut
6/21/11, 8:09 PM
#6

Ja har man varit väck i ett dygn efter att ha slagit i skallen är det inte dumt att få det uppkollat…

Är rädd om dig gumman! :(

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
[Tassy]
6/21/11, 8:11 PM
#7

Jag var ju väck redan innan, var ju därför jag tuppade av och slog mig Tungan ute äsh, det är inget allvarligt iallafall.

Upp till toppen
Annons: