Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 2186 ggr
Chestnut
2011-06-13 10:36

God förmiddag 13:e juni

Hur mår ni idag?

Ytterligare en dag med nästintill perfekt väder för mig! Skrattande

Har varit hos sjukgymnasten på morgonen, kändes riktigt givande eftersom vi äntligen börjar lägga till mer övningar än de allra simplaste. I övrigt gör sig min sömnbrist påminnd, och jag har rejält ont. Är lite väl febrig med nu efter träningen trots att vi inte gjorde något direkt pulshöjande. Frustrerande att veta att blir jag bara liiite sämre kommer träningen att stanna upp helt igen.

Ska skriva ett prov idag, blev precis klar med en inlämning, sen blir det hem och ta igen lite förlorad sömn. Har en del sjukhussamtal att ringa imorgon och sen ska datorn lämnas tillbaka då med… Gråter Kommer att sakna "min" bärbara dator!

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
[Tassy]
2011-06-13 15:01
#1

God dagens!

Idag fick jag äntligen pengar så nu har jag köpt mig ett nytt tangentbord så att jag kan skriva igen Tungan ute spelade sönder mitt gamla bortom all vett och sans haha Foten i munnen

Chestnut
2011-06-13 15:08
#2

#1 Härligt! Skrattande

Med vänliga hälsningar
Chess

[WX5]
2011-06-13 16:06
#3

Goddagens. Regn här och tandproblem. Har fått ett litet hål på baksidan av min framtand längst ner vid tandköttet. Ajj

[Tassy]
2011-06-13 18:44
#4

tandproblem här med, käken for ur led igen och orsakade nya sår i munnen, så nu väntar jag bara på en ny infektion Obestämd

hoppas att jag får mitt tandvårdskort snart så jag har råd att dra ut min sneda tand som orsakar såren vid käkledsluxationerna.

Här är vi i full gång och grillar i finvädret för övrigt Skrattande

[WX5]
2011-06-13 18:48
#5

Aja aj du har det värre än mig hör jag. Hoppas du får ditt kort.

RuiXue
2011-06-13 22:29
#6

Har precis kommit hem till Köpenhamn igen för ungefär en halvtimma sedan efter en lång kvälls resande från Vårgårda. Är helt slutkörd nuTungan ute

Jennie


Annons:
Upp till toppen
Annons: