Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1835 ggr
[WX5]
2011-06-10 10:22

Ömtålig hud

Igår var jag i solen. Brukar inte har problem med att sola mig men igår efter en liten stund så känner jag att det bränns i huden. Jag är inte röd eller har brännskador. Det är bara ömt. Var ute 15 minuter och sen en liten promenad till stranden men satt i skuggan. Var där 10 minuter och sen hem samma väg. Promenade tog kanske några minuter.

Annons:
Wand
2011-06-10 10:23
#1

Så har det blivit för mig många gånger också. Kan knappt ta på min hud för att det svider och gör ont, men jag är inte något röd eller så. Jätteskumt! Jag har aldrig blivit solbränd förr.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

[WX5]
2011-06-10 10:24
#2

Jag brukar inte bli röd så värst mycket men nu skulle jag sola en liten stund för att få upp mitt d-vitamin. Rynkar på näsan

[WX5]
2011-06-10 13:04
#3

Blir inget solandes idag. Känns fortfarande som om det är bränt. Får ta det imorgon om det inte regnar.

RuiXue
2011-06-11 00:16
#4

Min hud är jättekänslig för solen. Jag går knappt ut på sommaren för jag bränner mig jättelättRynkar på näsan 2006 brännde jag mig så illa att jag fick gigantiska vattenblåsor och förlorade ett tjockt lager hud! Sedan dess har jag valt att inte ens försöka få någon färg och är sällan ute några längre stunder på sommaren. Min hud verkar vara allmänt känslig. Får ofta inflammerade papercuts och liknande.

Jennie


[WX5]
2011-06-11 04:03
#5

Usch låter ju hemskt. Jag är ingen soldyrkare men läkaren (diabetesläkaren)  har ju sagt åt mig att vara ute i solen med så lite kläder som möjligt. Hmm….

Upp till toppen
Annons: