Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 2498 ggr
Chestnut
2011-06-06 06:09

God morgon 6:e juni

Hur mår ni idag? Firar ni Sveriges nationaldag på något särskilt sätt?

Jag har sovit urkasst i natt till följd av smärtor. Är knäet och fotleden som krånglar. Sen gör inte en utflippad mage och feber saken bättre…

Ska försöka få en uppsats skriven idag men i övrigt ta det lugnt. Funderar på att göra en rabarbersmulpaj som lite fika, vet inte om jag orkar stå och fixa med det bara.. Obestämd överväger att åka in akut med fotleden med och få den röntgad i alla fall eftersom jag har så förbaskat ont men återigen - vet inte om jag orkar.

Nåja, hoppas att ni får en fin dag!

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
[WX5]
2011-06-06 06:23
#1

Nä inget firandes här inte men den åländska den 9:e och sen den finska i december. Skrattande

[Tassy]
2011-06-06 12:19
#2

God dagens!

Jag har precis vaknat och funderar över vad jag ska hitta på härnäst.

Jag firar inte vår nationaldag, har aldrig gjort.

Jag skulle avvakta med foten, förmodligen är den illa stukad bara. Vart i foten sitter skadan? Du kan ha skadat ligament/ledband eller liknande, och det gör djävulskt ont. Been there done that.

Chestnut
2011-06-06 12:59
#3

#2 Har avvaktat en vecka nu från första olyckan som verkar ha satt igång det hela. Efter att ha belastat snett i fredags kan jag inte stödja alls.. Obestämd Även om det bara är ligament (vilket jag tror skulle bli chockad om det vore en fraktur) så behöver jag stabilare ortoser. Plus att knäet har svullnat upp och gör djävulskt ont (och ortopeden är tjänstledig).

Men är kluven för akuten är inte min favoritplats en dag som denna, lär vara smockat med trafikolyckor..

Med vänliga hälsningar
Chess

RuiXue
2011-06-07 00:24
#4

Det blev en dag med 6 timmar på Glostrup Hospitals akutmottagning för min delTungan ute Mådde toppen imorse när jag vaknade och gjorde mig klar för jobbet. På bussen till jobbet började jag svettas och må illa och strax innan jag skulle av bussen så domnade armar och ben bort heltFörvånad Lyckades på något vänster komma av bussen och sakta ta mig till jobbet där jag blev liggande på en soffa några timmar innan jag åkte till akuten.

Jennie


Upp till toppen
Annons: