Annons:
Etikettsajtinformation
Läst 2828 ggr
Chestnut
5/24/11, 8:46 AM

Projekt sprida kunskap

Hypermobilitet iFokus samarbetar med "Projekt sprida Kunskap" där målet är att öka informationen och förståelsen för främst sjukvårdspersonal (men även allmänheten och övriga delar av samhället som handlägger olika ärenden) om hypermobilitet.

Är ni intresserade av att bidra kan ni läsa mera HÄR!

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
[Ulle78]
5/24/11, 11:14 AM
#1

Nice!! Glad

Tillsammans är vi oslagbara!

[Ulle78]
5/24/11, 7:32 PM
#2

Länken till sidan där sjävla "verkstaden" är: http://hypermobil.wordpress.com

Chestnut
5/26/11, 8:09 PM
#3

Puttar på, det är full verkstad men vi är bara i startgroparna ännu! Glad

Med vänliga hälsningar
Chess

RuiXue
5/26/11, 10:09 PM
#4

Ni är varmt välkomna att använda vilka bilder som helst utav de jag laddat upp här på sajtenGlad

Jennie


[Ulle78]
5/27/11, 7:49 AM
#5

#4 Det vore vi hemskt tacksamma för! Meddelar dig isf så att du vet om det :)

RuiXue
5/27/11, 8:14 PM
#6

#5 LugntGlad Jag kan försöka ordna bättre bilder också om det behövsFlört Mina händer och fingrar är det absolut mest överrörliga jag har. Men även knän och till viss del fotleder är rätt illa Tungan ute

Jennie


Annons:
[Ulle78]
5/27/11, 9:23 PM
#7

Det vore ju toppen. Lite kvalitet på bilderna är ju inte fel med en jämn enfärgad bakgrund så man inte tänker på det som är runtomkring. Om du inte vill publicerade allt här så säg till så får du min mail isf.

Efterlyser exempel på beighton score. Gärna en och samma person om det är möjligt. Själv är jag ingen fullpottare…..tror jag. vet inte säkert med armarna.

Jättetacksam för alla bidrag Glad

RuiXue
5/27/11, 10:33 PM
#8

Jag tror jag har 8 utav 9 på Beigthon. Men det blir svårt att ta bild på armbågar och knän självObestämd Det som har med händer och handleder att göra kan jag lätt ordna bild på i alla fallGlad

Jennie


[Tassy]
5/28/11, 12:12 AM
#9

vi kan fota dig på träffen Skrattande

RuiXue
5/28/11, 12:28 AM
#10

#9 Låter braGlad Jag kommer nog förresten upp till Västra Götaland antingen nästa helg (om jag får ledigt på Fredag) eller till Pingst Glad Kan hända att jag tar tåget upp till Skövde en sväng då.

Jennie


[Tassy]
5/28/11, 1:46 AM
#11

Gött! Skrattande

RuiXue
5/28/11, 3:24 AM
#12

Kommer jag upp till Pingst, vilket är mest troligt just nu, så har jag vart hos Reumatologen också och vet troligtvis mer precis hur högt jag scorar på BeigthonGlad

Jennie


Upp till toppen
Annons: