Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 2382 ggr
Chestnut
5/24/11, 8:37 AM

God morgon 24/5

Hur mår ni idag?

Jag har så överdjävulskt ont i knäet så jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Blev knappt en timmas sömn inatt. Rynkar på näsan

Får nog prata med ortopeden om detta på torsdag när jag ska dit, är inte riktigt normalt att ha såhär ont och snart försvinner han på tjänstledighet igen. Om smärtorna ökar ytterligare vill inte jag behöva sitta på akuten utan då är det bättre att han pratar med någon av sina kollegor som då blir beredda på att rycka in och hjälpa mig.

I övrigt kämpar jag på med att lägga om kosten till mera åt LCHF hållet än tidigare, förhoppningen är att det ska motverka viktuppgång till följd av kortisonet eftersom det minskar sötsuget. Vi får väl se hur det går. Har dålig inspiration till vad jag ska laga för något…

Hoppas att ni får en fin dag!

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
[Tassy]
5/24/11, 11:03 AM
#1

Sömnlös natt här med, har brutit ut världens infektion i munnen på mig nu, var iväg till VC och fick kåvepenin iaf, trots att jag sa till att jag spyr upp det… Skitkul det här kommer att bli att spy när jag inte kan öppna munnen mer än max 1 cm!

Han beordrade mig även att gå till tandläkaren idag, men hur då? jag har inte pengar… förbannade sjukvård! Jag är glad om jag får ut kåvepeninet Skrikandes

Chestnut
5/24/11, 11:40 AM
#2

#1 Rynkar på näsan Du tror inte att tandläkaren ställer upp på avbetalningsplan? Skadar inte att ringa och fråga..

Jag ska iväg till sjukhuset idag tydligen. Uroterapeuten är övertygad om att jag vid det här laget har en gigantisk blåsa (det har ju strulat lite, minst sagt) så nu blir det in och kolla samt eventuellt kateterinsättning idag/imorgon Obestämd Hum, kanske lika bra att boka om tiden hos frissan imorgon?

Med vänliga hälsningar
Chess

Ladydragon
5/24/11, 5:27 PM
#3

du kan prova att ringa till Folktandvården om du tjatar lite så kan dom nog erbjuda dig en akuttid trots att du kanske inte går till dom annars

hos Folktanvården så tror jag i alla fall att alla kan få en faktura eller dela upp betalningen med eller utan skulder

[Tassy]
5/24/11, 5:50 PM
#4

har fått tid hos käftis 8.10 i morgon och får ta faktura, och så knaprar jag antibiotika och gurglar med corsodyl… så nu ska det väl ändå bli bra!

Chestnut
5/24/11, 7:48 PM
#5

Vaknade precis upp med hemsk huvudvärk, märks att det har varit en känslomässig dag idag och är ytterligare en imorgon (minnesstund av två vänner som omkom i helgen idag och imorgon skulle Max ha fyllt 5 år). Mina underbara änglar…Gråter

Har varit på uroterapin idag, ser inte bra ut alls så imorgon måste vi troligen vidta någon åtgärd.

Fortfarande grymt ont i knäet och nu har jag gjort uroterapeuten hispig med över det Obestämd

Nix pix, kroppen skriker efter MAT!

Med vänliga hälsningar
Chess

hus-musen
5/24/11, 8:01 PM
#6

God morgon vet jag inte, usel kväll är det oxå.. Inne på fjärde dagen med 38½ graders feber, huvudvärk, och har snart hostat lungorna ur mig. Plus att jag har ögoninflammation och mina muskler är ömmast i stan. Blä ser fram emot 3 timmars prov imorgon!Obestämd

#5 Oj beklagarRynkar på näsan

Qui dormit, non peccat

 


Annons:
[WX5]
5/24/11, 8:01 PM
#7

Gokväller. Jag har inte gjort så mycket men ont i ryggen hade jag i morse när jag vaknade. Testade en ny insomningsmedicin igår kväll och vaknade pigg kl 6. tydligen så räckte den inte länre. Flört

RuiXue
5/24/11, 9:30 PM
#8

God kväll gott folk Glad Har haft en rätt så hyfsad dag.

Tänkte även be er, om ni har möjlighet, att kvista förbi på denna sidan och rösta på National Marfan Foundation så de kan vinna en stor summa pengar till forskning. Här är länken:

http://apps.facebook.com/chasecommunitygiving/charities/521265361-the-national-marfan-foundation-inc?src=twitter

Hoppas ni inte har något emot att jag postade länken härFoten i munnen Men Marfan är ju trots allt en hypermobilitets/bindvävs sjukdomFlört

Jennie


[WX5]
5/25/11, 11:12 AM
#9

Tyvärr kan jag inte rösta för det är sak på Facebook och jag har inget konto där och jag tänker inte öppna den igen bara för att rösta. Hoppas det inte gör något.

Upp till toppen
Annons: