Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 2072 ggr
[Tassy]
2011-05-18 07:40

God Morgon 18:e maj

Hur står det till med er idag?

Här händer det massor, har 3 viktiga möten idag, med start nu 8:30. Pust! Håll gärna tummar och tassar för mig. Glad

Annons:
Chestnut
2011-05-18 13:14
#1

Håller tummarna stenhårt för dig tokstolla! Flört

Idag känns världen kass. Riktigt j*vla kass. Den här natten var värre än vanligt (många toabesök, lite snubbel som inte var bra för knäet, ingen sömn och jag kom inte särskilt bra överrens med personalen).

Istället för att bli rondad ordentligt imorse fick jag slänga några ord med en stressad ortoped (inte min vanliga) över telefon och jag hann inte ens ta upp det väsentliga innan han slängde på luren.

Sen är det som så att jag är fastande inför narkos. Jupp, ni läste rätt. Min urologläkare har efter en kort diskussion op-anmält mig för att få en ny kateter insatt. Men planen är att katetern ska bara sitta några dagar och under tiden ska jag få antibiotika. Troligen blir ingreppet ikväll eller imorgon bitti. Lite surt bara att det här innebär att jag blir kvar över helgen..

Dessutom är vädret fruktansvärt tråkigt och jag saknar hästarna.. Skolan gör jag mitt yttersta för att förtränga tills vidare.

Enda positiva är väl att min läkare på barn verkligen anstränger sig för att hitta lösningar och hjälpa mig. Han har flera idéer om hur vi ska få ordning på min mage och det känns jättebra. Tänk om övriga var så engagerade och såg helheten istället för en lite kroppsdel var..

Med vänliga hälsningar
Chess

RuiXue
2011-05-18 20:09
#2

God kväll allihopaGlad

Ringde min nya husläkare idag! Kunde fått tid redan i eftermiddags men valde imorgon på morgonen istället för chefen blev inte alls glad över att jag hade behövt gå tidigare idag om jag skulle till läkarenObestämd Så, imorrn blir det läkarbesök! Förhoppningsvis en läkare som lyssnar, och förnyelse av en himla massa recept!

Jennie


[Ulle78]
2011-05-18 22:34
#3

Tassy, antar att det gick bra i dag eller? Jag höll både fingar och tår Glad

[Tassy]
2011-05-18 22:50
#4

Ja det tycker jag allt Glad

Upp till toppen
Annons: