Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 2012 ggr
Chestnut
5/17/11, 10:22 AM

God förmiddag 17:e maj

Var ett tag sedan vi hade en "god morgon"-tråd nu.

Hur mår ni idag?

Vädret här är fruktansvärt ostadigt, likaså hela min kropp. Benen känns som gelé och jag känner mig helt slutkörd överlag. Hade planerat att få lite plugg gjort men blir bara frustrerad när jag tar fram böckerna. Sitta här vid datorn känns alldeles lagom energikrävande.

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
RuiXue
5/17/11, 10:08 PM
#1

God kvällGlad

Det verkar vara något som går i luften nu för oss hypermobila tokstollarTungan ute Jag har det kroppsligt rätt så kasst med värk och popcorn leder och det har även många av mina nätvänner med EDSObestämd

Jag är riktigt stolt över mig själv! Skrev klart min hemtenta igår kväll och skickade in den strax efter midnattCool Sista inlämningsdag är idagTungan ute Så vart det bara muntlig tenta också, om ett par veckor, sen är det sommarlov för min del, i alla fall från universitetskursen jag läser. Semestern dröjer ett litet tag till.

Hur går allt med dig efter operationen Amanda?

Jennie


hus-musen
5/17/11, 10:24 PM
#2

God kväll!

Misstänker att vädret spelar in, regn och åska ute. Kvavt som attans har det varit. Trött och matt och ont överallt, men kan inte sova. 
Annars så rolig dag på dagis, men kändes som jag missade halva dagen. Helt plötsligt var klockan 11 bara vilket säger en hel del om hur vaken jag varit idag hahaGlad Hann inte ens bli hungrig!

Qui dormit, non peccat

 


Upp till toppen
Annons: