Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1859 ggr
Chestnut
2011-04-29 06:13

God morgon 29:e april

Jisses, vad tiden flyger fram - snart sommar ju! Förvånad Hur mår ni idag?

Jag vaknade upp hemma idag, riktigt skönt att komma bort från sjukhusmiljön. Men ska åka tillbaka snart.. I vanlig ordning har jag gjort alldeles för mycket mot vad jag borde så är helt utpumpad. Nu i efterhand är jag glad över att jag lyckades stå emot frestelsen att gå ut till hästarna Oskyldig Det hade mitt knä garanterat inte fixat (inte för att de klarade av att bara ta sig runt i huset heller.. men men, försöker att inte göra det allt för illa).

Satt en lång stund igår och bara tittade ut genom fönstret, fascinerad över hur otroligt vackert allting är. Fick nypa mig i armen för att inse att jag faktiskt bor i detta lilla paradis! Skrattande

Hoppas att ni får en fin dag och en trevlig helg!

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
TjockaBerta
2011-04-29 12:49
#1

God morgon själv.

Jag sitter i det här gröna och vackra och nyser med rinnande ögon. Pollenallergi! Nåja det är inte värre än att jag njuter av solen och värmen. Hunden ligger som en liten svart hög och suger i sig värme. ´Han fick äntligen duscha idag och efter det blir han frusen så efter fönen ligger han nu och eftertorkar i solen.

Så tråkigt det måste kännas att vara tvungen att lämna ditt paradis och åka tillbaka till sjukhuset. Hoppas du i alla fall blir bättre av att vistas där.

Trevlig helg önskar TjockaBerta och SvartaHunden

>>>Malum domesticum<<<

RuiXue
2011-04-29 19:16
#2

God kvällGlad Så har man fått igång det fasta bredbandet här hemma. 40mbit/s har jag att leka medCool

Nu ska jag nog gå till badrummet och montera upp min nya dusch och sen inviga ovannämndaGlad

Jennie


Chestnut
2011-04-29 19:23
#3

Hoppas att ni båda får en trevlig helg!

Idag har jag fått negativa besked Rynkar på näsan Det hela har inte artat sig som vi vill alls utan tvärtom, jag börjar att bli sämre igen och vi vet inte hur vi ska tackla det riktigt, förhoppningsvis har vi svar imorgon på hur vi ska göra.

Med vänliga hälsningar
Chess

Upp till toppen
Annons: