Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 2180 ggr
Chestnut
2011-04-26 19:45

God kväll 26:e april

Har ni överlevt påsken?

Jag har riktigt dåligt samvete. Jobbar på att få ut en liten bildartikel med ortoser såsmåningom men det är lite svårt att ta kort när jag är på sjukan och alla saker hemma…Obestämd Men jag lovar, den kommer!

Jag har varit här i en vecka nu. Är rätt frustrerande att jag inte vet när jag är färdigbehandlad (antibiotika) och jag ser bara hur knäet blir sämre och sämre utan att kunna göra något. Men urologerna är vettiga och måna om att det här ska lösa sig ordentligt nu iaf. 

Har haft en del knäppa cravings på sistone av någon anledning, är galet sugen på lasagne och chokladmilkshake Tungan ute Passar på att njuta av solen med så mycket det går, brände mig nästan på ena armen igår! Skrattande *älskar vädret som är nu*

En stor kram till er alla, hoppas att ni har haft det bra!

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
[Tassy]
2011-04-26 20:41
#1

Bamsekramar till dig med! Snart kan du pusta ut och konstatera att detta helvete är över!

Själv har jag spenderat kvällen på labb, gissa vad vi hanterade? Just det, elakartade UVI-stammar… Tungan ute Bland annat.

Inte konstigt att du får cravings då du lever på sjukhusmat! Foten i munnen urk!

I morgon kommer mina föräldrar på besök, så då lär jag bli än mer otillgänglig än vanligt Tungan ute

Inte behöver du noja över artiklar till sajten knäppo, en annan har ju fullt sjå och flänga runt som ett jehu Oskyldig Nej denna sajt driver vi för att det är kul och intressant, inte för att vi måste! Ta det lugnt.

Kram!

RuiXue
2011-04-26 21:22
#2

God kväll gott folkGlad

Jag räknar med en relativt sömnlös natt här då jag flyttar imorgon och har massor att göra innan flyttgubbarna kommer imorgon vid 11 tidenFörvånad

Jennie


[Ulle78]
2011-04-26 21:45
#3

Chestnut, säger som Tassy, skit i det här och se till att komma hem i stället. Otoserna finns kvar men vore helt klart intressant att se vad du samlat på dig Skrattande

Chestnut
2011-04-27 13:28
#4

Kyss

Gårdagens knäppiga sug slutade i daim och loka Oskyldig

Med vänliga hälsningar
Chess

Upp till toppen
Annons: