Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1756 ggr
Chestnut
2011-04-21 10:57

God morgon 21:a april

Hur mår ni idag? Planer för påsken?

Ber om ursäkt för att jag har varit väldigt frånvarande på sistone. Ligger inlagd och får antibiotika igen, förhoppningen är att vi ska kunna ta bort katetern i samband med detta så att jag slipper allt krångel.

Min påskhelg kommer med andra ord tillbringas ihop med en droppställning, får som det ser ut nu sista dosen söndag kväll. Väldigt frustrerande! Familjen ska äta god mat på fredag kväll vet jag, blir någon lyxigare köttbit med potatisgratäng, god sallad och chokladtryffel tårta till efterrätt..

I övrigt är mina knän ännu mera skrot än de har varit tidigare så jag undviker att belasta dem alls som det är nu. Försöker att se det positiva i det hela, efter den här antibiotikakuren är det fritt fram att operera så att jag kan börja komma igång så småningom igen. Längtar ut i vårvädret och efter att börja pyssla om hästarna igen!

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
RuiXue
2011-04-21 16:47
#1

God eftermiddagGlad Här njuts det av den lååååånga helgen då Skärtorsdagen är helgdag i DanmarkSkrattande Har vart i Malmö en sväng idag för att inhandla lite Svensk Påskmat och Påskmust. Underbart väder har vi också. Verkligen inte varje år man kan gå ut i jeans shorts och linne på Skärtorsdagen!

I övrigt så kommer Påsken bestå av en hel del packande då jag fått lägenhet och flyttar på Måndag eller TisdagSkrattande

Jennie


[Tassy]
2011-04-21 17:47
#2

God kväll (morgon), har precis vaknat till liv och tuggat i mig frukost.

Idag blir det till att ta det lungt, äta gott och se på film (Cube).

I morgon kommer jag (ensam) på besök igen Ches. Glad

Upp till toppen
Annons: