Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 2328 ggr
Chestnut
4/13/11, 7:56 AM

God morgon 13:e april

Hur mår ni idag?

Här är det lite kyligt faktiskt. Det positiva med det är att jag slapp halvt om halvt svettas ihjäl under natten Flört Dock har domningarna i vänster armen hittat tillbaka..

Idag ska jag vila upp mig, var på akuten igår (kateterstrul) så är liksom matt i hela kroppen. Inte trött, inte så farligt ont, utan bara matt. Sen vore det inte fel om jag fick ett par inlämningar färdiga.

Hoppas att ni får en fin dag!

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
[Tassy]
4/13/11, 10:46 AM
#1

Tjopp!

Här händer inte mycket, ska försöka införskaffa mig lite nya taklampor är det tänkt. Ska ev. stöka vidare med karen, möblerade om 300litarn igår. Glad

Chestnut
4/13/11, 12:28 PM
#2

Oj, vad jag vilar - sitter och sliter snart av allt hår på skallen över värdelösa flygförbindelser Skrikandes Jag har då inte 15 000:- att punga ut för en ynka flygbiljett inom Europa. Eller ork att flyga kors och tvärs över hela kontinenten för att komma fram vid en vettig tidpunkt på dygnet till ett okej pris. Får väl försöka ta körkort istället och bila ner..

Med vänliga hälsningar
Chess

Mona22
4/13/11, 12:37 PM
#3

#2 har du kollat ryan air eller Norwegian? fast det beror ju lite på vart du skaTyst

Chestnut
4/13/11, 1:18 PM
#4

#3 Har kollat både Ryanair och Norwegian (samt flera andra), kruxet är att få bolag flyger till Brno eller Kosice som är de två absolut närmsta flygplatserna. Ska jag till Brno måste jag byta i Warzawa och London.. Obestämd

Med vänliga hälsningar
Chess

Mona22
4/13/11, 4:56 PM
#5

#4 har ingen som helst aning om vart dessa städer ligger, kanske inte flygbolagen heller gör Flört

Chestnut
4/13/11, 5:19 PM
#6

#5 Det är få flygbolag som vet Flört

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
RuiXue
4/13/11, 8:52 PM
#7

Men nog måste det väl gå att flyga till Warsawa i alla fall från typ Landvetter?Obestämd Om det går så är det ju i alla fall bara ett byte.

Här har det vart en smått hektisk dag. Läkarbesök imorse och fick ÄNTLIGEN ett ordentligare förråd med Tramadol, Voltaren och Panodil utskrivet. Har nu en burk med 100 Tramadol, 100 Voltaren Retard och 100 Panodil!
Efter det var det jobb, och jobbet var som vanligt fullt upp och jag gjorde så gott jag kunde med min skrothög till kroppTungan ute Jag går med kryckor utomhus nu för att speciellt vänster knä och fotled bara viker sig. Stannar i läge, men viker sig så jag riskerar stukningar och urledvridningar och en massa smärta som lätt undviks med ett par kryckor som dessutom avlastar redan ajjiga knän och anklarGlad

Kollegorna vart dock lite smått skrämda igår när jag dök upp med kryckor på jobbetFlört

Jennie


Chestnut
4/14/11, 9:54 AM
#8

#7 Landvetter - Warzawa är inga problem, problemet är att från Warzawa måste jag åka vidare via London för att sen kunna åka till Tjeckien/Slovakien… Har hittills inte hittat någon avgång Landvetter - London som går till "rätt" flygplats utan då måste jag ta mig genom London för att hamna rätt. Obestämd

Med vänliga hälsningar
Chess

RuiXue
4/14/11, 8:32 PM
#9

#8 Jisses vad bökigt Förvånad Men går det inte att åka tåg från Polen, eller från typ Prag eller nåt?

Jennie


Chestnut
4/14/11, 8:39 PM
#10

#9 Det går men det är inte särskilt lätt tyvärr - språkproblem i högsta grad men jag jobbar på det Flört

Med vänliga hälsningar
Chess

Upp till toppen
Annons: