Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 2162 ggr
Chestnut
2011-04-06 11:05

God förmiddag 6:e april

Hur mår ni idag?

Jag har pratat med sjukvårdsrådgivningen på morgonen om mitt knä. ´Väntar nu på att ortopedimottagningen ska ringa upp. I övrigt händer inte mycket här.

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
[Ulle78]
2011-04-06 12:35
#1

Helt slut (självförvållat).

Åkte med grannen en kortis in till stan och fick nått sockerfall eller nått. Höll på att kräkas i affären och ville bara hem (hade som vanligt inte käkat frukost). Känns bättre nu men orkar ingenting och så lär det vara ett par dagar nu eftersom jag bränt energi för minst en vecka på bara två dagar. Ser ut sam fan här hemma rent ut sagt men det får vara.

Men annars är det väl bara bra ;)

Har ditt knä blivit sämre?

Mona22
2011-04-06 14:13
#2

Har varit hos veterinären idag med en kisse, hon är kastrerad men löper endå. Fanns inget kvar men vad gör man nu? Måste lägga ut en massa pengar på kemisk kastrering för henne också nuGråter

jätteroligt när man har såå mycket pengar att leva på.

jaja, ska få hjälp med min käke allafall.

Shawy
2011-04-06 14:43
#3

Jag har hållit på med överansträning här hemma, tyvärr. Måste städa så det inte ser för skabbigt ut för det kommer nämligen hit en mäklare som ska värdera huset som jag och min sambo hyr för vi funderar på att köpa det.

Men jag har ändå delat upp städningen på flera dagar men lik förbannat så blir det för mycket för min kropp. Det enda som jag inte alls orkar med nu är ju fönsterputsning som skulle behövas då man knappt kan se ut genom dem. Jag har en katt som har kladdat ner först ett fönster på utsidan som hon krafsar på när hon vill in och sen ett par fönster som hon sitter på insidan och kladdar ner. Jag skäms väldigt mycket över att jag har "skitigt" men vad gör jag när jag inte orkar med?! Inte ens om jag håller på hela dagarna hinner jag med….för jag orkar ju bara småstunder i taget. Min sambo jobbar ju hela dagarna och hinner inte heller med att hjälpa till så mycket. Sen är han inte självgående heller så…: ) Lite piska och det blir fart på han : D

Huvudsaken det är rent i kök, badrum och på golven…för det är det. Sen är ju inte vi ute efter att få det högt värderat heller : D ….hehe, det är ju vi som ska köpa och inte sälja.

Det är ju ett bra hus genom att det är litet och enplanare, det passar ju mig perfekt som har EDS. Sen har vi ingen trädgård som behöver skötas utan bara lite träd och buskar, skulle jag aldrig orka med nu.

Mäklaren kommer kl 16 och nu börjar jag bli nervös…..uuuaaa.

Chestnut
2011-04-06 17:15
#4

För min del slutade hela knävisan på akuten. Är mitt vänstra knä som de senaste dagarna har gjort allt ondare och svullnar upp vid belastning. Är alltså det knäet jag opererade förra året och länge haft strul med.

Träffade dock en superduper ortoped, allt som allt tog det 30 min på akuten! Förvånad Tyvärr kom vi inte fram till något vettigare än att det troligen är reaktiv artrit och det är avvakta som gäller. Kraftig försämring och jag måste åka in igen. Förhoppningsvis kommer detta att läka ut när min infektion läker ut, enkelt förklarat har mitt immunförsvar flippat ut och gett sig på knäet istället för bakterierna i blåsan. Obestämd

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
2011-04-06 18:22
#5

Ohoj… Min kropp muppar gärnet, stapplar runt hjälpligt på kryckor och ber till högre makter att jag slipper hotroden igen. Den stora senan som går på utsidan i knäet/låret är helknasig på mig, lagom inflammerad och gör svinont! Höften bara hoppar och fotleden viker sig som gelé.

Magen bråkar gärnet och cerazetten strular fortfarande. Suck!

RuiXue
2011-04-06 21:11
#6

Nu har jag inga snören mer…. *sjunger på sången från Pinnochio* Isch vilken dag!

Jennie


Annons:
Upp till toppen
Annons: