Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1840 ggr
Chestnut
3/29/11, 9:29 AM

Förkyld god morgon 29/3

Vaknade upp dunderförkyld nu på morgonen och jag tvivlar på att jag är den enda Flört Var och varannan verkar vara förkyld såhär års.

Värst är nog hostan, kan knappt hosta utan att ligga dubbelvikt av smärta efteråt - är lite väl öm i buken efter att ha fått katetern insatt igen..

Planerar att tillbringa hela dagen i soffan eller på kudden framför braskamnen. Har jagat urolog utan framgång nu på morgonen, överväger att göra en fuling och gå via uroterapin istället.

Hoppas att ni får en fin dag!

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
[Tassy]
3/29/11, 4:52 PM
#1

God dagens.

Jag börjar återhämta mig efter krisen här, och kan numera se lite ljust på tillvaron igen. Singellivet öppnar upp för helt nya möjligheter.

Som ni alltså förstår har jag separerat ifrån min sambo. Tack och lov löste allt sig jättefint, vi bägge har kommit fram till att vi inte var förälskade, men vi har kanonstarka band. Band som bättre tas tillvara på som vänner. Glad

Har ordnat allt det praktiska nu och pratat med hyresvärden, så nu törs jag andas lite igen.

Jag har till och med återfunnit lite studiemotivation och anmält mig på en kurs som startar i kväll. Skrattande

Chestnut
3/29/11, 5:45 PM
#2

#1 Skönt att allt känns någonlunda!

…Jag vill också läsa den kursen Rynkar på näsan Grymt avundsjuk på dig, du måste rapportera till mig efter varje föreläsning!

Jag håller på och lagar mat. Har börjat få djävulskt ont i svalget så det blir potatismos för min del, fiskburgare för övriga. Snor och slem överallt och jag tänker baske mig ta mig till skolan imorgon…

Med vänliga hälsningar
Chess

Shawy
3/30/11, 10:52 AM
#3

Vaknade i morse och också genomförkyld och febrig : (

Det var nog dags för mig att ta en förkylning då jag lyckats klara mig ifrån det väldigt länge.

Upp till toppen
Annons: