Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1805 ggr
Chestnut
3/26/11, 10:38 AM

God morgon 26/3

Idag är jag mer död än levande. Har haft lite post-op strul inatt med blödningar i buken och därmed svåra smärtor, hade jag haft nykter skjuts skulle det ha blivit akuten, nu blev det bita ihop och försöka stoppa blödningen hemma istället. Tur att jag har mängder av kompresser, förband och Cyklokapron hemma! Mitt lilla "high on life" ryck igår är som bortblåst.

Så idag ska jag försöka sova så mycket som möjligt. Verkar vara fint men lite väl kallt väder ute.

Hoppas att ni får en bra lördag! Glad

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
Mona22
3/26/11, 10:53 AM
#1

Kunde du inte ringt ambulansen så de kunde hämta dig?

Idag är det ganska okej med mig.

Chestnut
3/26/11, 2:12 PM
#2

#1 Övervägde det flera gånger men vågade inte riktigt…

Med vänliga hälsningar
Chess

Mona22
3/26/11, 5:37 PM
#3

#2 men du, ambulansen finns för din skull. man ringer dit och så berättar man hur det ligger till sedan avgör de hur det ska göras. Du ska inte behöva fixa det själv. du kan ju få infektioner och massor som absolut inte är bra. det är din rättighet som svensk medborgare att få en ambulans om du behöver en!

[Tassy]
3/26/11, 7:26 PM
#4

Skriver lite snabbt här nu, är på väg in för att möta upp Chestnut på akuten så att detta blir åtgärdat. Glad

God kväll för övrigt, och ursäkta min höga frånvaro, har en hel del privata svårigheter att reda ut just nu.

RuiXue
3/26/11, 9:22 PM
#5

Så har man precis avklarat sin första helt random näsblödningTungan ute Som tur var så stod jag i duschen!

Jennie


Chestnut
3/27/11, 4:14 PM
#6

#3 Ångrar faktiskt nu i efterhand att jag inte ringde ambulansen när jag satt mitt i natten och blödde massor för sen när jag åkte in på kvällen tyckte läkaren att det såg jättefint ut och jag såg fullt frisk ut…

Tassy kan intyga att det var en väldigt skev bild av verkligheten, men det är klart, ligger man stilla på en brits 30 min, på rygg, är det inte så lätt för blodet att klättra ut genom magen…Tyst Det kom ut sen istället när jag började röra på mig igen. Men då var jag ju redan "friskförklarad" och klar på akuten.

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
Upp till toppen
Annons: