Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1861 ggr
Chestnut
3/25/11, 8:27 AM

God morgon 25/3

För 4:e dagen i rad ska jag snart bege mig till sjukhuset. Igår tog det "bara" 8 timmar utan att något egentligen hände. Obestämd Idag blir det kateter eller så blir det ingenting igen. Hoppas på ingenting men risken finns att jag kommer att behöva kateter och om inte idag så kanske under helgen och i så fall blir det akuten…

Sen ska jag fira min yngre bror som fyller 12 år idag, vi har redan fikat lite grann nu på morgonen Glad.

Det här kommer nog att bli en lugn helg för mig, växlade några ord med min ortoped igår och helst inga tokigheter över helgen eftersom jag ska dit på måndag Flört Å andra sidan har jag och syrran pratat om att börja gräva en rabatt och kanske fixa lite med poolen…Oskyldig

Trevlig helg!

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
Rita-S
3/25/11, 9:57 AM
#1

Titta! Hon lever!

for första gång på hela veckan har jag överskott att göra mer än bara kämpa för överlevnad! :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

[Ulle78]
3/25/11, 11:36 AM
#2

Godmorgon (förmiddag) ryggvärk!

Gah, den där ryggen. Känns som om jag inte har en enda muskel som håller mig uppe (kanske överdriver något). Ont och svag så jag knappt orkar sitta. Känns som om det behöver knäppa till men jag lyckas inte framkalla den där sköna knäppen när det känns som om allt hamnar på rätt plats.

Chestnut, du ska INTE gräva någon rabatt i helgen. Galenpanna!

Rita, man får ta vara på de bra dagarna och försöa glömma de dåliga. Hoppas det håller i sig!

Nä, nu är det faktiskt fredag och jag tänker njuta av den bästa dagen på hela veckan :)

Rita-S
3/25/11, 11:46 AM
#3

Ja en bra dag är det, jag mår hyfsat, har sovit rätt bra for första gång på fler nätter, min fibro sköter sig rätt bra, det är fredag, jag har fått lön i dag, massor av nya prylar kom i går och i dag till huset och hästen och det är våååååår!

\o/ (Smiley som sträcker armarna i vädret för dom av er som har skärmläsare)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Chestnut
3/25/11, 8:52 PM
#4

Idag blev det operation! Tredje gången gillt, igår var jag mentalt förberedd på att det skulle bli av men då gick det inte, sen på mottagningen idag var jag spritad och klar när läkaren i sista sekunden ändrade sig och ville göra på operation med mig sovande istället. Mén, men, nu är slangen inne i blåsan.

Vet inte vad jag fick av narkosen men nu, ett par timmar efteråt är jag hög som ett hus och springer runt som en galning inomhus med en knäskål väck. Lär inte må bra imorgon. Flört Mamma har ledsnat på mig så är förvisad till rummet, men är nästintill omöjligt att hålla mig still och ligga ner gör galet ont.

Billig fylla det här Tungan ute

Med vänliga hälsningar
Chess

RuiXue
3/26/11, 3:57 AM
#5

Min kusin har opererats akut under Fredagen. Titanskruvar i ryggen hade släppt och gått ner genom vävnad och ner i bäckenet! Det tog amulanspersonalen två timmar(!) att få in henne i ambulansen för transporten från intensiven på lokalsjukhuset till Sahlgrenska i Torsdags.

Jag fattar inte varför in hela mänsklighetens namn de inte bara sövde ner henne för smärtornas skull! Konstgjord koma hade vart det mest humana de kunnat göra för att flytta henne.

Jennie


HannaM
3/26/11, 8:55 AM
Annons:
Upp till toppen
Annons: