Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 2290 ggr
[Tassy]
3/23/11, 1:30 PM

God Dag 23/3

Hej och hå, på ren viljestyrka ska vi gå…

Igår kväll fick Ches och jag ett ryck och drog till max och slurpade på en varsin milkshake, det var nog bland de bästa jag gjort på länge, tack gumman!

Idag ska jag dansa tango med citodonkartan fram till kvällen, sen är jag bortbjuden till några vänner på spelkväll. Gissa om jag behöver det!

I övrigt händer det saker hela tiden nu och mitt liv ser ut som om en orkan har dragit fram, men muppjag är glad ändå. Så glad!

Annons:
Chestnut
3/23/11, 3:08 PM
#1

#0 Den där milkshaken gjorde mycket gott för mig med! Glad

Denna dagen har ägnats på sjukhuset. Allting är totaltkaos och vi vet inte vad vi ska göra för hur vi än gör blir det fel, fel, fel. Urologen hade hundraelva saker att göra idag och inte tid för att ta itu med mig något nämnvärt men han ringde i alla fall min EDS läkare (äntligen!). Men inte ens de två tillsammans kan klura ut varför jag är så fruktansvärt illamående och jag kräks upp all antibiotika. Rynkar på näsan

Har en hel del att fundera på tills imorgon då jag förväntas ha något hum om vad jag själv tycker…

(Lyckades drutta i backen i en smockad korridor inne på sjukhuset med, lite lagom pinsamt Skäms)

Nu under kvällen är det vila som gäller och försöka få i mig vätska (som vanligt med andra ord, ett evigt tjat om det där med vätska!)

Med vänliga hälsningar
Chess

RuiXue
3/23/11, 7:40 PM
#2

Har vinglat runt på ostadiga ben hela dagen på jobbet. Knäna, speciellt vänster har bara fått för sig att vika sig när som helst. Har inte ramlat men har ryckt till ett par gånger så har nog sett lite konstigt ut när jag gåttTungan ute

Jennie


RuiXue
3/23/11, 7:50 PM
#3

Fick precis reda på att min kusin ligger på intensiven med brutet titanstag i ryggen. Hon har vetat länge, men äntligen har de fattat på Sahlgrenska att det är sönder! Hon ska opereras imorgon eller på Fredag akut. Blir hennes nionde ryggoperation sedan 2003Gråter

Jennie


Upp till toppen
Annons: