Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 2321 ggr
Chestnut
3/22/11, 3:32 PM

God dag 22/3!

Idag är Chestnut onormalt lycklig! Skrattande

Solen skiner, det är VÅR och framförallt gick det bra på sjukhuset idag. Satt och diskuterade våra alternativ, jag + uroterapeuten + urologen, och numera är jag en slang fattigare! Förvisso under vissa villkor men det känns sååå befriande.Skrattande Sätter sig en hel del i psyket att ha en slang att ständigt oroa sig över och behöva dölja för omgivningen. Dock återstår UVI'n och vi vet inte om vi behöver behandla den eller inte. Förhoppningsvis inte.

Gick sen ner till OTA och ortopedteknikern där har gjort vad vi båda trodde var omöjligt - hitta en ortos till mitt högra knä som åtminstone kan fungera i teorin. Tjoho! Fick även en väldigt skön och smidig sak till armbågen så nu känner jag mig peppad, det här kanske blir bra i alla fall.

Känner ett uns av hopp, jag kanske kan ta mig till skolan på torsdag eller fredag?

Satt och sjöng med hela vägen hem, med rutan nervevad och solglajjorna på Cool

Hur har er dag varit?

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
MaaariaS
3/22/11, 3:52 PM
#1

#0 va roligtGlad

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

[Tassy]
3/22/11, 3:55 PM
#2

Det var härliga nyheter! Skrattande

Jag har just skrapat upp mig ifrån golvet och försöker finna kläder som döljer mest blåmärken Obestämd Se ut som om jag blivit påkörd av tåget, och det är nästan sant! Skrikandes Chestnut vet redan för mycket haha Tyst

Idag har jag luxerat bägge nyckelbenen samtidigt, subluxat ena axeln och luxerat den andra (friskare) helt. Höften subluxade, nånting small i knäna så de är som lealöst gummi idag och jag är blå över hela ryggen. Nånting är galet i ryggslutet och i bäckenet. Benen är flera cm ojämna.

RuiXue
3/22/11, 8:04 PM
#3

Jag har kommit fram till att sjukgymnastik gör mer skada än nytta i mitt fall! Tog två minuter promenad på löpbandet och ett fåtal benpress så hade jag lika ont i mina knän som jag brukar ha efter 4-6 timmars arbete! Fick ta värktabletter för första gången på flera veckorRynkar på näsan

Dessutom låste sig vänster armbåge mitt i en övning! Övningarna sjukgymnasten tyckte jag skulle göra för ryggen hade lätt kunnat få mig sjukskriven i en vecka så de vägrade jag göra.

Jennie


Chestnut
3/22/11, 8:11 PM
#4

#3 Byt sjukgymnast! Sjukgymnastik KAN ge tillfälligt ökade smärtor i början men det där låter lite väl tufft Foten i munnen

#2 hehe.. hehe. Cool Nåja, du vet redan vad jag tycker Flört Tokfia!

Är lite putt över att saker inte går som jag vill utan nu har allting låst sig, IGEN, och nu har vi ingen slang att förlita oss på… Gissa vem som kommer att bli flådd levande av urologen imorgon? Obestämd Nåja - fick vara glad några timmar idag och ortoserna verkar funka okej!

Med vänliga hälsningar
Chess

Upp till toppen
Annons: