Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 2330 ggr
[Tassy]
3/19/11, 2:51 PM

God morgon 19/3

Halloj allesammans!

Igår kväll vågade jag mig på en utekväll igen, som blev riktigt riktigt bra! Jag trodde det skulle gå helt åt skogen pga dubbelsidig benhinne+bindvävsinflammation i kombo med 1 dm klack och långpromenad, men icke! Idag är eländet borta! Förvånad Det är så skönt att våga unna sig ibland.

Förkylningen och hostan börjar ge med sig också, så på måndag planerar jag att återgå till bassängen. Tyvärr blir det dock sista veckan, sen är min tid slut där för denna gång. Rynkar på näsan

Men jag är glad ändå! Glad att jag vågade gå ut, och att jag hade ruskigt roligt och trevligt i gott sällskap. Skrattande Det var verkligen som balsam för själen vill jag lova.

Annons:
RuiXue
3/19/11, 3:35 PM
#1

Härligt Skrattande Jag kunde ha gått ut och bowlat med jobbet igår. Men valde att stanna hemma och det är jag riktigt glad för!

Jennie


Chestnut
3/19/11, 8:07 PM
#2

Idag har varit en hopplös dag.

Kom i säng vid halv fem i morse, vaknade sedan vid sex snåret av hemska smärtor i området kring höger njure och noll urinproduktion. Kräktes och mådde verkligen hemskt, var på vippen att väcka syrran och be henne köra mig till akuten. En Diklofenak supp blev räddningen, nu i efterhand tror jag att det var njursten Obestämd Får prata med urologen om det.

Vid åtta blev jag väckt av en "snäll" yngre bror som ville ha hjälp med att leta fram sylten. Efter det var sömn bara att glömma.

Har legat och tittat på skidor hela dagen och nu håller jag på att försöka städa lite grann. Blev pizza till middag och jag smakade bara en pyttebit men nu är tarmarna galet upproriska igen Gråter

Sen har knäna jäklats massor så jag är bara trött och uppgiven..

Med vänliga hälsningar
Chess

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
[Tassy]
3/19/11, 8:12 PM
#5

Här blir det utgång i kväll igen, ska göra mitt bästa för att att inte vara bakis i morgon haha (ingen fara med den här magen!). Sitter och taggar för fullt, i kväll blir det Mummel Skrattande

Upp till toppen
Annons: