Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 2231 ggr
Chestnut
2011-03-18 07:42

God morgon 18/3!

hur mår nu idag? Ska det bli skönt med helg?

Här har det snöat massor!! FörvånadGråter Inte undra på att jag har legat och huttrat hela natten. Vaknade för en stund sedan, alldeles stel i hela kroppen med en något högre feber än de senaste dagarna. Smärtorna är inte nådiga..

Idag kommer jag bara att få ligga och tråka hela dagen, kommer hantverkare hit som ska fixa en liten läcka i badrummet och lägga sista handen vid braskaminen. Lika bra att jag håller mig på mitt rum med andra ord eftersom jag ser ut som ett sömnigt monster Flört Dock skulle de vara klara till 13 så får väl äta frukost då Tungan ute

Imorgon, lördag, händer inget speciellt men på söndag ska jag och Tassy titta på EDS filmen från Ågrenska! Läkaren som jag fått låna den av sa att den är intressant men lite långtråkig.. Obestämd

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
[Ulle78]
2011-03-18 08:58
#1

Godmorgon!

Vaknar och ser det här vita blöta som täcker hela marken…..nej ville jag skrika men termometern säger att det kommer att försvinna så bara att hålla ut.

Ryggen, handlederna och nackspärr (samt en liten förkylning) kommer att förgylla min fredag men jag säger som jag alltid gör. Ingenting kan sabba mina fredagar! Jag tänker käka chips och dricka vin även om jag ligger avsvimmad på golvet. Glad

Ha en trevlig helg och hitta nått mer roligt att titta på än den där EDS-filmen för den är inte det mest underhållande man sett Skrattande

NU är det fredagsmys!

Chestnut
2011-03-18 09:24
#2

#1 Så det är varmare inne i stan? Här har vi fortfarande -4 Rynkar på näsan

Låter som att du får en trevlig fredag i alla fall, jag får väl tänka på dig och ditt vin när jag surplar Proviva Flört haha

Är ingen risk för långtråkighet när jag och Tassy är i farten, ska försöka undvika att hon blir matförgiftad av maten jag ska laga bara Tyst Har en del press på mig att lyckas skapa en ätlig måltid efter att ha smakat på hennes Porterstek och revbensspjäll…

Här har inga hantverkare dykt upp än och inget sjukhusfolk har ringt heller för den delen.

Med vänliga hälsningar
Chess

Chestnut
2011-03-18 10:21
#3

Jahapp, nu har hantverkare invaderat huset.. Obestämd Fröken virrpanna ska nog försöka att sova sig igenom det hela.

Med vänliga hälsningar
Chess

[Ulle78]
2011-03-18 10:26
#4

Fröken virrpanna kan med gott samvete ta sig en tupplur. Du har du frestat på geniknölarna hårt tycker jag ;)

Skål (med proviva)!

Chestnut
2011-03-18 14:34
#5

Och nu är fröken virrpanna lite mindre virrig efter en tupplur Flört 

Var ortopeden som väckte mig, tog några sekunder innan jag fattade att det inte var ett larm utan att jag hade tryckt på "svara" och det var en person som försökte få kontakt med mig genom mobilen Oskyldig

Fick en dos medlidande och ett konstanterande att inget gick att göra förrän mitt återbesök om 1½ vecka såvida jag inte ville ha helbensgips (hahaha…). Skönt att någon har humor i alla fall. Fick inte heller någon utskällning när jag berättade att knäskålen varit ur led 6 timmar en natt..

Ledordet blev avlastning den här tiden som är kvar tills något händer och den här ortopeden skulle skriva ett par rader till min ortoped om att situationen är riktigt illa nu.

Med vänliga hälsningar
Chess

Upp till toppen
Annons: