Annons:
Etikettortopediska-skador-behandlingar
Läst 5639 ggr
Chestnut
3/17/11, 4:55 PM

Ramlar/ramlade ni ofta?

Den senaste veckan har jag till följd av svajiga knän ramlat ofta, betydlgit mer än vanligt (och "vanligt" är rätt ofta det också tyvärr). När jag var yngre ramlade jag ofta när jag gick också och är väl uppe i ett par hundra avramlingar från hästar Tungan ute

Har flera gånger i stan blivit stoppad av poliser som trott att jag varit full på grund av att jag är så svajig i min gång.

Hur är det med er, är ni vingliga och ramlar ofta? Gjorde ni det som barn?

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
[Tassy]
3/17/11, 7:04 PM
#1

Jag snubblar och stapplar ofta fram. Trillar sällan omkull, men vrickar och stukar mig riktigt illa Gråter

jag är övetygad om att räddningen är mina knän, då de är stadiga. De får tyvärr ta mycket stryk just därför också.

[Ulle78]
3/17/11, 8:38 PM
#2

Jag märker när jag är ute och går att jag måste anstränga mig för att inte gå kors och tvärs över cykelbanan så nån typ av obalans har jag allt när jag går. Trillar sällan men jag är expert på att snubbla och gå in i saker. Jag snubblar till och med på mina egna fötter ibland och att gå i tofflor är inte riktigt min grej även om jag gör det för att inte frysa fötterna av mig. Det där är något som definitivt blivit sämre med åren för min del. har alltid sett mig sjlv som smidig pga min vigheten men ska sanningen fram så är jag en riktig klumpeduns SkrattandeGråterTungan ute

Chestnut
3/18/11, 3:02 PM
#3

Gå in i saker är hela familjen experter på Skrattande Speciellt lilltårna brukar få ta en del smällar och de gör ju så nedrans ont med! Skrikandes

Med vänliga hälsningar
Chess

Upp till toppen
Annons: