Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 2613 ggr
Chestnut
2011-03-17 09:09

God morgon 17/3

Hur mår ni idag?

Här är det väldigt fint (men lite väl kallt) väder. Fick åka iväg till sjukhuset nu på morgonkvisten och lämna urinprov eftersom jag verkar ha åkt på en ny UVI. Mår rätt skralt och är fruktansvärt trött.

Idag hoppas jag att ortopeden hör av sig så att jag kan få någon slags hum om vad som händer de närmsta veckorna. Pratade med min mentor igår som är orolig, inte över skolarbetet (det går tydligen rätt bra trots allt!) utan över mitt mående. Eventuellt ska en specialpedagog ringa med och hjälpa mig med vad som händer i de olika ämnena. Men jag behöver liksom veta vad som händer med MIG, jag kan intr hoppa på ett ben till skolan direkt.. Obestämd

Sen ringer uroterapeuten ikväll för att kontrollera att jag inte blivit såpass dålig så att jag behöver läggas in akut.

Skulle kunna ge vad som helst för att få ta en barbacka tur i skogen en dag som den här…Gråter

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
RuiXue
2011-03-17 09:56
#1

Sitter här hemma och försöker leta rätt på en läkare som kan hjälpa mig med diagnos. Tog ledigt från jobbet idag med för jag har bara för mycket att göra, plus att jag har så sjukt galet ont i vissa leder att jag knappt vet vart jag ska ta vägen! Satt uppe till 3 inatt pga att höger handled värkte som om den blivit påkörd av minst 10 godståg med järnmalmGråter

Jennie


[Tassy]
2011-03-17 15:35
#2

Jag är fortfarande hjärndöing, är vaken hela nätterna och sover bort hela morgonen och förmiddagen, vilket inte alls är bra då jag behöver ljus för att inte drabbas utav depression.

Förkylningen och hostan tar knäcken på mig, tror jag har börjat subluxera revben om man nu kan göra det när jag hostar. Känner igen känslan iallafall. Tur man inte är benskör Obestämd

RuiXue
2011-03-17 16:12
#3

Ja, man kan både subluxera och luxera revben. Känner flera med svår EDS som gör detFörvånad

Jennie


Chestnut
2011-03-17 17:47
#4

Hum varken uroterapeut eller ortoped har ringt än. Om det inte vore för att jag har pratat med skolans specialpedagog idag skulle jag tro att det var fel på mobilen. Men icke, bara sjukhusfolk som inte hört av sig… Rynkar på näsan

Med vänliga hälsningar
Chess

Upp till toppen
Annons: