Annons:
Etiketterkostläkemedelhjälpmedel
Läst 3408 ggr
Chestnut
2011-03-16 18:43

Tar ni vitamin-/mineraltillskott?

Tar ni några tillskott?

Varför? Hjälper dem? Glad

Mamma och syrran tar "Mitt val Kvinna" och tycker att de blir lite piggare av det. Innehåller lite extra järn mot andra vitamineraltillskott.

Själv vågar inte jag laborera med sådant i och med att min kropp uppför sig väldigt knepigt. Är rädd för att rubba någon balans, har hyffsade blodvärden (Hb runt 120, något lågt kalium men övriga salter är normala). Däremot om jag ska fortsätta med Questran som jag precis blivit insatt på en längre period behöver jag extra av de fettlösliga vitaminerna,

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
[Tassy]
2011-03-16 18:46
#1

Jag tar mitt val kvinna i perioder, men dom pajjar magen för mig.

RuiXue
2011-03-16 20:11
#2

Tar inga tillskott av något slag.

Jennie


Förvirrad_tjej
2011-12-07 19:18
#3

Säger till alla: Testa carnosin! Har hjälpt många. Inget mirakel kanske såklart, men hjälper musklerna att återhämta sig. Jag exprímenterar en del för att se vad som hjälper. Funderar även på att testa protein av nåt slag eftersom våra muskel får säkert jobba mer än vad muskelbyggare gör.

hus-musen
2011-12-07 19:25
#4

Provade mitt val kvinna, fick ont i magen. Så nej, använder inget alls extra. Behöver inte heller för alla mina värden är bra påstås det.

Qui dormit, non peccat

 


Förvirrad_tjej
2011-12-07 19:28
#5

Tror inte heller jag har brist på något, satsar mer på sådant som är bra för leder/muskler, det kan ju inte skada tänker jag. Men känner mig som en pillermissbrukare när jag ska ta dagsransonen ;)

[Lillfjanten]
2011-12-07 21:44
#6

Jag tar en multivitamintablett med mineraler (ACO) varje dag. Är dålig på att äta grönsaker och frukt.

Annons:
RuiXue
2011-12-07 22:06
#7

Tar 1400% av dagsbehovet utav Vitamin D sedan en tid tillbaka då mina nivåer knappt var mätbaraFoten i munnen

Jennie


Upp till toppen
Annons: