Annons:
Etikettmag-tarmbesvär
Läst 3125 ggr
[Tassy]
3/11/11, 3:04 PM

förbannade läkare!

Sitter och kokar av ilska då en puckad kirurg har vrängt till mina ord så att jag nu inte får min gastroskopi som jag väntat i snart ett år på!

Jag sökte för några månader sedan för tarmsmärtor, och förklarade att mina nexium ju inte verkar i tarmarna, men hepp, om nexium inte har någon effekt så sitter felet inte i magen?

Ursäkta men medicinen hjälper utmärkt på min reflux Skrikandes jag kan seröst öppna munnen och luta mig fram så rinner det ut magsyra! Men nejdå jag har inget fel i magen! Jag blir så förbannand!

Hur kan dom tolka det så jävla illa? Klart som tusan att nexium inte fungerar på tarmsmärtor! hur korkad får man bli egentligen? Jag blir uppriktigt sagt mörkrädd över hur iq-befriade läkare tillåts att vara.

Hur svårt är det att förstå att jag har två olika besvär, ett som sitter i magsäcken och som jag skulle få en gastro för, och så har jag tarmproblem också som nexiumen såklart inte tar…

Annons:
Chestnut
3/11/11, 4:03 PM
#1

Jag vet inte vad jag ska säga mer än; ANMÄL, ANMÄL, ANMÄL!!

Kommer ihåg hur upprörd du var efter att ha träffat den kirurgen och har man symptom som kräver Nexium så ska man självklart få gastro! Eller tror h*n att läkaren som skrev ut Nexiumet är helt bakom flötet?

Med vänliga hälsningar
Chess

[Ulle78]
3/11/11, 10:31 PM
#2

Men vad är det här? Säger som Chestnut, ANMÄL!

[Tassy]
3/11/11, 11:57 PM
#3

Jag har bestämt mig för att kontakta avdelningschefen, och hjälper inte det så får jag vända mig till patientnämnden. Hjälper inte det heller, då blir det anmälan. Jag är så trött, less och förbannad på detta helt värdelösa patientbemötande nu så USH!

Häxan kunde iallafall ha talat om vad hon gjorde i stället för att säga "se till att få den där gastron gjord" för att sedan slopa den bakom min rygg! Det är så fult gjort. Snacka om att sparka på en som ligger…

Upp till toppen
Annons: