Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1626 ggr
[Tassy]
3/9/11, 2:25 PM

"god" morgon 9/3

I natt har jag upplevt helvetes eldar! Aldrig har jag känt sådan intensiv smärta förr. Är fortfarande helt matt och medtagen, samt mörbultad.

Nånting gick fruktansvärt fel i min rygg igår, överansträngde mig kraftigt och sen låg och och skrek i fosterställning. Höll både på att spy och svimma utav smärtan. Kroppen chockade så jag fick världens frossa och jag var kort sagt helt väck. Stackars sambon fick skrapa ihop mig och bära mig till sängen. Det var bra nära att det blev ambulans, fy f*n.

Fick svåra domningar ifrån bröstet och ner, benen bara vek sig och jag kunde inte sitta. På detta fick jag såklart världens rungande mensvärk. Trodde ett tag att jag höll på att få vinterkräksjukan också, men jag verkar ha klarat mig ändå.

Chestnut har blivit inlagd med i.v antibiotika nu, 3 dagar vill de prova, så nu håller vi tummarna för att allt går bra, att de är snälla och att hon tål antibiotikan.

Jag ska så småningom försöka ta mig dit och hälsa på Glad

Annons:
RuiXue
3/9/11, 7:06 PM
#1

Usch! Verkar vara en sån dag.

När jag vaknade imorse var höger handled något stel innan den med en hög knäpp blev rörlig igen, vänster handled krasade en del den med och höger armbåge small till som ett pistolskott, allt innan jag ens kom ur sängenFlört

Väl inne i badrummet gjorde jag någon dum rörelse och bara kände hur vänster höft började glida ur läge lite grann och tillbaka igen. Kändes att det var inne i leden det rörde sigTyst

Väl på jobbet så låste sig höger fotled när jag var på väg ut från ett möte. En ordentlig knäpp senare så gick det att gå igen, men det gjorde ONT!

Kort sagt så har jag gått som gamla Agda 85 som glömt rullatorn hemma idagTungan ute

Som tur är så ska jag till sjukgymnast på Tisdag morgon och till min läkare igen på Torsdag eftermiddag!

Jennie


Upp till toppen
Annons: