Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 3775 ggr
[Tassy]
12/10/10, 10:22 PM

Bloggar du?

Har du någon blogg som du vill dela med dig av till oss?

Posta isåfall din adress i denna tråd så lägger vi till den i våran länksamling Glad

Annons:
[Tassy]
12/10/10, 10:25 PM
#1

Själv har jag gjort några tappra försök att blogga, men det rinner alltid ut i sanden förr eller senare. Jag får helt enkelt nöja mig med att läsa Era bloggar i stället Flört

Chestnut
12/11/10, 2:49 PM
#2

Jag har en serie av mindre lyckade försök bakom mig.. Men sen ett tag tillbaka (ett år kanske?) har jag lyckats hålla igång min blogg.

http://amandapralin.blogg.se/

Med vänliga hälsningar
Chess

[Ulle78]
12/12/10, 5:54 PM
#3

Här är min blogg: http://www.intebarasjuk.wordpress.com

Ulrika

[Tassy]
12/12/10, 6:02 PM
#4

Nu är bägge länkarna med under våran länksamling. Tack Glad

minda
12/17/10, 11:54 AM
#5

Hejsan! Nu är också jag med här Skrattande

Jag håller blogg på http://dizi.ratata.fi

Jag håller den mest fokuserad på grejer som inte har med EDS/ Hypermobilitet och annan sjukdomsbild att göra, musiken, konsten och familjelivet. Det har varit för mig ett medvetet val för att lära mig fokusera mer på allt det positiva i livet, men nog berör jag såklart detta ibland, då det är riktigt för jävligt eller stora förändringar står inför dörren. Trodde aldrig jag skulle lyckas med att hålla igång en blogg men hittils har det gått Skrattande

[Tassy]
12/17/10, 12:59 PM
#6

Välkommen!

Jag lägger till din blogg i samlingen också, det kan vara skönt att läsa om det positiva också absolut! Glad

Annons:
minda
12/18/10, 6:59 PM
#7

Skrattande

Härligt!

[Tassy]
12/18/10, 9:10 PM
#8

Väldigt kul att läsa i era olika bloggar! Både tröstande, igenkännande och hoppfullt tunga dagar. Glad

minda
12/18/10, 10:38 PM
#9

Nu måste jag vara riktigt "amatör" och fråga, var hittar jag länksamlingen? Glad

[Ulle78]
12/18/10, 10:51 PM
#10

Hahaha tack Minda.Skrattande

Jag tänkte att jag frågar inte för det måste vara uppenbart enkelt men jag hittar inte heller :D

[Tassy]
12/18/10, 11:11 PM
#11

Längst upp på sajten så finns det en svart list med vit text, där finns det testen "länkar", där klickar ni Glad

Det är även där ni hittar våra artiklar och så vidare Glad

RuiXue
12/18/10, 11:22 PM
#12

Jag bloggar, men bara på Engelska. Skriver om lite ditten och datten. Är det av intresse så finns min blogg på http://fengruixue.blogspot.com/ Glad

Jennie


[Tassy]
12/18/10, 11:54 PM
#13

Lägger till din blogg i samlingen också Skrattande

Annons:
[Tassy]
12/19/10, 12:59 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

här kommer en hjälpande bild också, för den som föredrar en sådan förklaring. Glad

minda
12/30/10, 4:58 PM
#15

haha, tack, tusen tack Tassy!

Det var FÖR lätt så vi bara inte fattade Skrattande

Ulle78, hihi, jo man känner sig lite genant med dylikt ibland. Men jag har bestämt mig för att försöka släppa på de "nojjorna" lite och våga fråga hur "dumt" det än känns att göraSkrattande För oftast är det ju bara vi själva som tänker så!

[Tassy]
12/30/10, 10:39 PM
#16

fördelen med att ha feldiagnos fibro är att man kan skylla på fibrohjärna Tungan ute

Titta in hos systersajten fibro och skratta lite i denna tråd vetja Skrattande

Fibrohjärnor - plats för skratt

Kanske lite OT, men man skrattar gott och igenkännande!

Gör ni också knasiga saker när värken är som värst? Skrattande

Maria
1/2/11, 9:50 AM
#17

Jag bloggar här på iFokus om min hjärntumör ifall någon är intresserad

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[YlvaP]
1/2/11, 11:17 AM
#18

Jo jag bloggar men ingenting om Hypermobilitet. Jag vet ännu inte vilken diagnos jag kommer att få.

lillCarro74
1/2/11, 1:32 PM
#19

edsfamiljensliv.blogspot.com

Började blogga i den för ett tag sedan ,för att inte blanda ihop " det jag tycker är jobbigt" med tex.mat bloggen.
Inte kul att skriva i mat bloggen hur "dålig dag man har" eller hur "kass landstinget" är eller vilken hjälp man får eller så vidare.
Så därför gjorde jag en till för att hålla i sär ämnena

[Tassy]
1/2/11, 3:03 PM
#20

#17 Vill du att jag ska lägga till länken i samlingen?

#18 Alla bloggar är välkomna Glad

#19 Jag lägger till länken i samlingen Glad

Annons:
[YlvaP]
1/2/11, 3:09 PM
#21

Jo om det inte gör något så finns jag gärna med i listan. :D

[Tassy]
1/2/11, 3:11 PM
#22

Bägge bloggarna? Glad

[YlvaP]
1/2/11, 3:14 PM
#23

Tja det går ju bra. :D

Upp till toppen
Annons: