Annons:
Etikettortopediska-skador-behandlingar
Läst 7692 ggr
[Tassy]
2010-12-13 16:48

Bakercysta

Har idag fått veta att mina knepiga smärtor i knävecket är en bakercysta, och har fått många varningar och uppmaningar på att nu börjar mitt vänstra knä att protestera och glappa, även om det är hyffsat stadigt än.

Vågade aldrig nämna att jag redan har haft en misstänkt patellasublux, men fick knäskålen noga undersökt och ja, det var en bekymrad min jag fick.

Så nu sitter jag med stränga order om att vara rädd om mina knän, så nu kommer alltså helsiket som min gamla sjukgymnast väntade på i alla år. Han kunde inte begripa hur en med så sladdriga leder kunde ha jättestadiga knän Tungan ute

Har för övrigt fått inflammation i hela benet och en bit upp i ryggen, men själva cystan var ganska liten tack och lov.

Annons:
Chestnut
2010-12-13 18:34
#1

isch, krya på dig!

Med vänliga hälsningar
Chess

Chestnut
2010-12-15 22:25
#2

Hur går det med cystan?

Jag hade en i somras/höstas och den märkte jag först av när den hade spruckit Tungan ute Gjorde dock rätt ont i hela benet när den sprack..

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
2010-12-16 00:22
#3

Jodå, den sprack troligen i går, när sambon i andra tankar tog tag i knävecken på mig och drog (jag satt visst i vägen). Det lär han aldrig mer göra om! Tyst

Upp till toppen
Annons: