Annons:
Etikettortopediska-skador-behandlingar
Läst 4813 ggr
Chestnut
12/15/10, 10:07 PM

Hej då, Genu Syncro!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Satt precis och räknade på det - imorgon har det gått 6 veckor sen operationen = jag slipper skenan såvida jag inte ska göra något speciellt som kräver mycket av knäna! Skrattande Kommer dock få fortsätta med kryckorna ett tag till, främst på grund av belastningssmärtorna.

Så hej då blåa fanskap, nu ryker du in i garderoben!

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
Chestnut
12/15/10, 10:08 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Det är kameran som gör att den ser svart ut, är i själva verket knallblå..

Med vänliga hälsningar
Chess

Mosaik02
12/15/10, 11:45 PM
#2

isch den ser ut som ett medeltida tortyrredskap Obestämd

skönt att du slipper den nu Skrattande

[Tassy]
12/16/10, 12:20 AM
#3

Tjoho!

Nu får du inte ut och halka Tungan ute

Chestnut
12/16/10, 8:19 PM
#4

Jo tack, tortyrredskap på högsta nivå! Vet inte hur många gånger jag har förbannat mig över att den är blå, varför kunde de inte göra en svart? Nu har den åkt in i garderoben ihop med den gamla trasiga som jag hade förra gången Glad

Med vänliga hälsningar
Chess

Mosaik02
12/17/10, 5:27 AM
#5

hehe det är ju snyggt med lite färger ju Tungan ute

då ska du se mina urtjusiga ortoser för händerna dom är kräkbeiga riktigt ful färg alltså och dom blir smutsiga jättefort örk!

varför ska det vara så förbaskat svårt att göra hjälpmedel i olika färger jag fattar inte det alltså

Chestnut
12/17/10, 9:44 PM
#6

Isch nä, jag vill ha diskreta ortoser Flört Svart är det ultimata!

Har (haft? vet inte om den vandrat vidare..) en beige ortos för min ena handled som jag hade efter att jag blivit av med ett gips och föredrog den framför en blå Tungan ute Men förstår att de blir smutsiga snabbt, jag använde min i någon vecka bara.

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
[Tassy]
12/17/10, 9:56 PM
#7

Blöh för beige, har fotortoser i den färgen! Skrikandes

RuiXue
12/19/10, 1:25 AM
#8

Tycker de kan göra ortoser i rosa eller lilaSkrattande Har 3 olika för handlederna och en är beige, en är blå och svart och min favorit är svart, men den svarta är inte favorit pga. färgen, utan för att den är den som sitter bäst.

Den jag har för mitt knä är svart och grå men det är ytterst sällan jag har den på för eländet har en viss förmåga att halka nerFoten i munnen

Men den där Genu Syncro ser verkligen inte speciellt bekväm utFörvånad

Jennie


Upp till toppen
Annons: