Annons:
Etikettortopediska-skador-behandlingar
Läst 3061 ggr
Chestnut
2010-12-19 20:49

Armbågar som krånglar

Är det någon mer än jag som har problem med sina armbågar?

Min vänstra är hemsk. Idag håller den på och knakar, brakar och knäpper så fort jag försöker använda handen. Skriva för hand är omöjligt, skriva på dator går med långsamma, kontrollerade rörelser. Rynkar på näsan

Skulle egentligen höra av mig under första delen av december till ortopederna om den fortfarande bökade men det har liksom kommit rätt mycket annat emellan.. Vet dessutom inte vad de kan erbjuda, en neurografi är ingen idé i dagsläget för domningarna är inte så illa utan det är snarare instabiliteten.

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
[Tassy]
2010-12-19 22:07
#1

Usha!
En ortos vore kanske på sin plats i ditt läge? Har sett ett flertal varianter på senaste. Jag ahr inget problem med mina, mer än att dom hakar upp sig och knakar som övriga leder.

Chestnut
2010-12-19 22:27
#2

#1 har redan en såkallad "nattskena" och den är hemsk. Begränsar rörligheten något otroligt (vilket är vad den är till för visserlgien), glider, skaver och usch helt enkelt Skrikandes

Med vänliga hälsningar
Chess

RuiXue
2010-12-19 22:37
#3

Mina armbågar värker för det mesta lite i bakgrunden och de har låst sig totalt vid ett flertal tillfällen, speciellt om jag suttit eller legat och stöttat mot armbågarna.

Jennie


[Tassy]
2010-12-19 23:34
#4

#3 samma här. Eller om jag pratar i mobilen utan handsfree! :o fyy!

Upp till toppen
Annons: