Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 2282 ggr
Chestnut
12/29/10, 2:10 PM

God dag, 29:e december!

God dagens Skrattande

Jag roade mig med att ringa och väcka Tassy imorse, hoppas att hon inte är alltför bitter på den gulliga medisen som störde skönhetssömnen TystOskyldig

Tabbade mig i natt, var uppe länge vid tvn på grund av knäsmärtorna som inte ville släppa och fick mitt i natten för mig att hämta ved. Lassade famnen full och glömde bort vårt lilla trappsteg… Blev kraschlandning och jag mitt nöt försökte ta emot med höger handen Skrikandes Så nu har jag en blålila, svullen handled och två svullna knän. Nästan så att jag misstänker att korsbandet har skadats lite grann på höger, känns så.. Obestämd

Men jag har varit ute i stallet och fjäskat, sett Eclipse och fipplat med nya mobilen så min hjärna är just nu väldigt lycklig trots smärtorna. Skrattande (misstänker att en rejäl dos Oxynorm spelar in med..)

Ska halta ut till stallet snart igen och kolla så att huliganerna är kvar i hagen…

Hoppas att ni alla får en fin dag!

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
[Tassy]
12/29/10, 2:39 PM
#1

god "morgon", jag är yrvaken omgång nummer två idag Tungan ute somnade om innan jag hann lägga ifrån mig telefonen så jag hade "mobilfejs" när jag vaknade. Oskyldig

I övrigt känns smärtorna bra utom min förbaskade huvudvärk som kommer ifrån ögonen, måste till optikern och fixa nytt glas i mina glasögon Obestämd

Chestnut
12/29/10, 3:14 PM
#2

 #1 Den är fin Flört

Känner nu att omgång nummer två ut till stallet var lite förmycket, fick plötsligt en feber-yrsel-smärtattack när jag stod mitt bland unghästarna. Rynkar på näsan Inte bättre av att en unghäst har fastnat för min höger hand, den som är ordentligt badagerad under vanten, så fort jag inte ägnade all uppmärksamhet åt honom bet han tag i vante+linda och drog Skrikandes

Så nu blir det vila några timmar…

Med vänliga hälsningar
Chess

RuiXue
12/29/10, 3:39 PM
#3

Nämen usch vilken nattFörvånad Hoppas allt det blåslagna känns bättre snart. Och jag som tycker jag sovit urkasst inattFoten i munnen

Jennie


[Tassy]
12/29/10, 5:47 PM
#4

#2 Haha, kan inte låta bli att skratta, älskade hästar! Kyss

Chestnut
12/29/10, 6:45 PM
#5

#4 Med den oskyldiga uppsynen som han har under ett ton med pannlugg så kunde jag vara arg i en halv sekund ungefär. Skrattande

Nu har jag dock blivit riktigt dålig på kvällskvisten, ägnat de senaste 30-40 min åt att se hur vänster knä svullnar upp, verkar inte finnas något stopp… Höger har tack och lov stannat i omkrets i alla fall!Obestämd Och den jäkla handleden gör att jag får inte upp Oxynorm flaskan, så chansade på en Citodon.. Kunde lika gärna ha tagit en sockerbit Skrikandes Åhh, har så jäkla ont…

Med vänliga hälsningar
Chess

RuiXue
12/29/10, 6:50 PM
#6

Men jisses Amanda. Du borde kanske ta det lite lugnt iblandFörvånad

Lustigt hur djur verkar veta vart man har ont. När jag hade min ordentligt stukade fot under vintern 2005 så var det självklart DEN foten min katt skulle hoppa påSkrikandes Men det går ju inte att bli arg på de fyrfotade eller fyrhovade sötisarnaKyss

Jennie


Annons:
Chestnut
12/29/10, 7:08 PM
#7

Jag tar det ju alltid lugnt! Eller oftast i alla fall…Cool Det där med djur och skadade kroppsdelar känns verkligen igen, suck. Hade smällt i stortån i en golvlist en dag och givetvis var syrrans ponny där och sympati-trampade på samma stortå Tungan ute

Nu ska jag gå och bädda ner mig i soffan ordentligt, en snäll mamma tog ner en krycka så att jag kan avlasta lite i alla fall…

Med vänliga hälsningar
Chess

Upp till toppen
Annons: