Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 2847 ggr
[Tassy]
1/11/11, 4:48 PM

God dag 11/1

Hur är det med er idag?

Jag väntar otåligt på sjukgymnasten i morgon, i övrigt är jag hyffsat bra smärtmässigt. Lite bråkig rygg bara.

Här töar det för fullt, är less på att lyssna på snöras när jag försöker sova Obestämd

Annons:
Chestnut
1/11/11, 5:57 PM
#1

God dagens!

Jag vaknade med träningsvärk och blåmärken vid tre i natt och kunde inte somna om.. träningsvärken kom från skolans trappor i kombo med 50 min badminton i kombo med 30 min knärehab och givetvis även min lilla halkolycka… DÄrifrån även blåmärken som täcker mer eller mindre hela kroppen.

Idag har jag haft det relativt lugnt, min engelska lärare prompsade på att få hjälpa mig med försäkringspapprena så gårdagens fall väntar bara på att bli inskickat… Infektionshistorien återstår dock.

Hade möte med SYV med, ska byta från latin till psykologi.

Efter en kemilektion (som var väldigt givande faktiskt, lyckades översätta en hel del begrepp och småord till engelska utöver att hänga med på svenska Glad) bar det av till sjukgymnasten… Mera knärehab. Dock verkar jag ha gjort något med höger knä i samband med olyckan igår som vi inte riktigt kan sätta fingret på. Hugger till i vissa rörelser.

Nu ska jag göra middag!

Med vänliga hälsningar
Chess

RuiXue
1/11/11, 11:48 PM
#2

Har haft en relativt produktiv dag och är såpass frisk från influensa eländet att jag kommer börja jobba igen imorgon. Men idag har jag i alla fall fått introduktionsmejl från Lunds Universitet och skrivit in mig på min kursGlad

Igår lyckades jag med bedriften att stötta konstigt på ena armen när jag skulle sätta mig bättre i sängen, tror armbågen var nära på att få eget liv men det stannade på plats tack och lov och ger inga besvär idag.

Forfarande allmänt konfunderad över ett blåmärke jag haft ett par dagar vid sidan av knät för jag kan inte minnas att jag slagit i något allsObestämd

Jennie


Upp till toppen
Annons: