Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 3043 ggr
[Tassy]
1/12/11, 12:14 PM

God dag 12/1

Nu har jag varit till sjukgymnasten som var måttligt road utav mina besvär, även om han faschinerades utav mina extremt glappa leder Tungan ute

Sparkar igång redan i morgon med bassängträning, som ska köras två gånger i veckan i tio veckor.

Sedan blir det intensivstabilitetsträning ett tag, och sedan kommer jag att få övningar att träna med hemma.

Jag kommer aldrig att kunna sluta med rehab tydligen. Det måste köras livet ut.

Annons:
Chestnut
1/12/11, 4:40 PM
#1

Dagens…

Jag har letat hela dagen efter lämpligt instrument för att plocka bort samtliga skitorgan i min buk Skrikandes Ingen bra dag med andra ord. Tar maxdos av mina morfinpreparat och försöker att härda ut…

Fick en kallelse idag med till en ortoped jag aldrig hört talas om på måndag. Yeay, en till att förklara hela min problematik för?! Obestämd 

Angående rehab är det ju så, vi måste träna livet ut och vi måste träna rätt..

Med vänliga hälsningar
Chess

Ladydragon
1/12/11, 10:17 PM
#2

suck ingen bra dag här Rynkar på näsan är barnledig och orkar inte göra nåt vettigt sitter bara o funderar o gräver ner mig

mitt kära ex fortsätter att bråka med mig att det ska vara så in i helvetes svårt att fatta att det är över och det inte finns nåt o mer prata om Skrikandes o såvitt jag vet så leker han ju lyckliga familjen med ett av sina andra ex och dom ska även ha barn Obestämd

natten kommer o bli svår men det får väl gå på nåt vis

skulle oxå vart hos sjukgymnasten idag men orkade inte med det så jag ombokade den tiden

[Tassy]
1/12/11, 10:47 PM
#3

avrundade dagen med ett möte med min mentor, det lättade upp enormt mycket efter alla helger. Ska bli skönt med rutiner igen.

RuiXue
1/13/11, 12:27 AM
#4

Har börjat jobba igen efter influensan. Och kommit fram till att jag har gummitummeFoten i munnen Min vänstra tumme kan nästan läggas längs med handleden bakåt, alltså på ovansidan av armenFörvånad Gör inte det minsta ont heller, sträcker inte ens! Så jag har gummitummeTungan ute

Jennie


Upp till toppen
Annons: