Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 3134 ggr
[Tassy]
1/13/11, 1:54 PM

God dag 13/1

Idag var jag på första vattenrehaben, det var helt underbart!

Fick ömsom beröm och ömsom oroliga kommentarer eftersom jag låg på och pushade hela tiden. Men för mig var det bara en sån enorm frihet att kunna röra mig nästan smärtfritt! Vatten är verkligen min grej Glad

Ser detta även som startskottet på min viktminskning som jag påbörjat. Mer om detta kan ni läsa på viktminskning iFokus ifall det intresserar er Tungan ute

Hur står det till med Er?

Annons:
hus-musen
1/13/11, 2:03 PM
#1

Åh vad roligt! Funderar oxå på vattenträning över lag, känns som att det är bra för kroppen Glad

Mindre god dag för min del, då jag gruvar mig för att ringa och tjaffsa med försäkringskassan igen.. Antingen har de bomull i huvudet eller så ignorerar de mig bara.

Qui dormit, non peccat

 


[Tassy]
1/13/11, 2:09 PM
#2

Åh, förnedringskassan Tungan ute där är det nog både bomull mellan öronen och allmän total ignorans gissar jag.

Önskar dig lycka till i den omöjliga kampen! Hoppas du får igenom det du önskar.

Vattenrehab är enligt min egen åsikt det bästa som finns för kroppen.

Jag kommer nog att köpa vanligt simkort efter min rehab om jag ej får förlängd simtid, beroende på hur lång kön är och ifall jag får fler 10-veckorsperioder. Vet ej hur det fungerar här i detta landsting.

[Tassy]
1/13/11, 4:22 PM
#3

FIck plötsligt världens yrselattack och blev så matt, och kändes som om huvudet fastnat i ett skruvstäd (tryckkänsla) men hade knappt ont. Fick gå och lägga mig till sist.

Nu är jag uppe igen men är så sjukt matt och har jobbig hjärtklappning. Undrar vad tusan som hände nu? Det är ju flera timmar sen rehaben… Har knappt värk heller, varken belastnings eller träningsvärk.

Chestnut
1/13/11, 5:30 PM
#4

God eftermiddag

Jag försökte kämpa mig igenom första lektionen idag, slutade med att jag låste in mig på en toalett och satt där sista 30-40 min och grät av smärta…

Nåja, fick tag på gyn imorse och var där mitt på dagen, nu har jag ännu ondare och känner mig helt söndersliten och mörbultad efter en oförsiktig läkare Rynkar på näsan Inte många knop gjorda idag heller med andra ord..

Med vänliga hälsningar
Chess

RuiXue
1/13/11, 7:34 PM
#5

Är totalt mörbultad. Tack och lov att det är fredag imorgon! Hade det vart onsdag idag hade jag nog börjat gråta nu…

Jennie


Ladydragon
1/13/11, 9:30 PM
#6

3# så brukar jag oxå känna mig när jag har vattentränat jag tror själv att i alla fall hos mig så beror det på att jag tar ut mig för mycket och att kroppen säger ifrån att nu tar du det lilla lugna

jag är sur riktigt jävla vresig Skrikandes va tvungen att omboka ett viktigt möte och personen blev sur men va fan då ibland blir det ju fel och den enda tiden som fanns va  va kl 08 jo tjena alltså skitkul betyder att jag måste gå upp typ kvart i 6 för att få ihop allt o sen måste jag åka cirka 1 timme buss för att komma dit 
så när jag väl kommer det förbaskade mötet så kommer jag ha skitont och va skittrött suck alltså….kommer att bli ett så himla trevligt möte eller inte kommer säkert o sitta o nicka till

men skönt att det är helg men längtar ännu mera tills nästa helg en hel helg för mig själv underbart Skrattande

Annons:
hus-musen
1/13/11, 9:32 PM
#7

Skittdag, ont överallt och trött.. Mår som en klubbad säl med nackspärr.

#2 Inte har jag fått tag på försäkringskassan heller, tar det imorrn när jag förhoppningsvis känner mig lite muntrare.Glad

Qui dormit, non peccat

 


[Tassy]
1/13/11, 9:36 PM
#8

Det var tydligen enrgibrist i mitt fall, kvicknade till efter ett rejält skrovmål Glad Så nu är jag på bättringsvägen, men visst tog jag nog i för mycket ändå. Svider att erkänna Oskyldig

RuiXue
1/13/11, 9:37 PM
#9

Eländiga pissdag för att sammanfatta dagen kortSkrikandes

Jennie


Upp till toppen
Annons: