Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 3284 ggr
Chestnut
2011-01-17 20:19

Inlagd

Vill bara informera er om att jag förnärvarande ligger inlagd på sjukhuset för något som just nu verkar vara en blindtarmsinflammation eller en äggledar/äggstocksinflammation. Eller något annat.

Har väldigt ont i vilket fall…

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
RuiXue
2011-01-17 20:21
#1

Aj! Hoppas verkligen du mår bättre riktigt snart!

Jennie


mongu
2011-01-17 21:27
#2

Inte det också. Du råkar då ut för allt verkar det som

Krya på dig!

Kram

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Ladydragon
2011-01-17 21:44
#3

usch då det låter inte alls roligt Rynkar på näsan

hoppas läkarna snart hittar felet och kan fixa det och att du mår bättre snart Glad

Mezzzanina
2011-01-18 01:32
#4

Krya på dig!

oskartoller
2011-01-18 19:01
#5

Krya på dig!

Chestnut
2011-01-20 16:42
#6

Tack Glad

Fick komma hem idag men står på antibiotika, cyklisk gestagenbehandling och har en urinkateter. Rynkar på näsan Plus smärtstillande då. Kommer att vara sjukskriven ett tag beroende på hur det går med allt…

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
[Tassy]
2011-01-20 19:23
#7

Usha, nu får det banne mig vara nog med elände för din del! Rynkar på näsan

RuiXue
2011-01-20 20:44
#8

Nu får det vara slut med allt eländeRynkar på näsan Hoppas verkligen du mår bättre snart! Och gå nu inte och få UVI ocksåFoten i munnen Det är väldigt vanligt speciellt för kvinnor att få UVI med kateter.

Jennie


mongu
2011-01-20 21:15
#9

Men du har inte så mycket att välja på utan måste ha kateter ett tag så din blåsa får lugna ner sig.

Hoppas det går snabbt så du får bli av med katetern. Det är ingen hit att ha det men ibland så måste man.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Chestnut
2011-01-23 17:37
#10

Det senaste dygnet har jag varit på akuten, haft panikångest, slafsat hos Tassy några timmar, åkt tillbaka till akuten, varit ifrån akuten en liten stund och sen varit där igen…

Var KAD:en som krånglade såpass att jag inte klarade av att ha kvar den. Ut med den och i med en större som gav djävulska smärtor (därav panikångesten) så den rök med.

Efter det försök att klara mig utan så jag sov hos Tassy, nära och bra Glad Tyvärr gick försöket inget vidare och jag lyckades dessutom slita av mig gipset (!) när jag tog av mig jackan så det var bara in igen…

Så nu är jag nygipsad och man har (efter mååånga diskussioner och diverse försök) satt in en kateter genom bukväggen. Det kändes som det bästa alternativet och smärtorna har minskat drastiskt mot KAD även om jag fortfarande har ont.

Tanken är att denna kateter ska sitta MINST 10-14 dagar och försöker jag dra ut även denna själv så får jag en förbannad kirurgöverläkare efter mig…

Med vänliga hälsningar
Chess

RuiXue
2011-01-23 17:51
#11

Å du mildeFoten i munnen Men å andra sidan sägs ju suprapubic kateter vara mindre besvärande.

Jennie


Upp till toppen
Annons: