Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 4687 ggr
[Tassy]
1/27/11, 10:38 AM

God morgon 27:e januari

Hur står det till med er idag? Händer något spännande/roligt/tråkigt/jobbigt?

Annons:
[Tassy]
1/27/11, 10:39 AM
#1

Jag försöker tillfriskna ifrån nåt envist virus som muppar med mina bihålor Obestämd

Sen kämpar jag på med skolan, ena kursen går tack och lov hyfsat (fysik), men matten barkar käpprätt åt helsike Rynkar på näsan blä! Skrikandes

Chestnut
1/27/11, 10:48 AM
#2

God morgon!

Har precis ätit frukost med mamma och syster, snart bär det av mot stan för att jag ska vara med på en lektion (Kemi B), sista lektionen innan kursprovet och jag har en miljon frågor… Obestämd

Sen blir det vila några timmar och efter det familjemiddag ikväll, lutar åt strimlad kyckling i pitabröd med sallad.

Är väldigt kallt här idag så kroppen protesterar en hel del, gipset känns som en blyklump…

Hoppas att ni får en fin dag!

Med vänliga hälsningar
Chess

oskartoller
1/27/11, 2:29 PM
#3

Hallåj på er!

Själv ska jag klä på mig rejält och sätta mig i solen en liten stund. Med en kaffe och skvallerblaska.

[Tassy]
1/27/11, 2:34 PM
#4

åh, det låter härligt att sitta i solen en stund Glad

hyperflicka
1/27/11, 4:17 PM
#5

God eftermiddag Glad

Kom hem från sjukgymnasten för en stund sen. Sitter och är nervös inför läkarbesöket imorgon. Hoppas verkligen denna läkaren är bättre.

[Tassy]
1/27/11, 4:21 PM
#6

Huff! Jag försöker vädra ut lägenheten efter den idiotiska impulsen att göra egen fiskmat! Skrikandes

Annons:
Chestnut
1/27/11, 4:26 PM
#7

Lite smått halvdöd och förvirrad, antingen ska jag gå gipsad 3½ vecka till (vad hände med max 2?) eller så ska vi bedöma inför ny knäop en månad tidigare än planerat…Obestämd

Kemilektionen var ett fiasko, vi hade vikarie som inte visste vilka sidor som var till provet och kunde inte reda ut den biten jag har fastnat på..

Med vänliga hälsningar
Chess

Farwuq
1/27/11, 6:23 PM
#8

God kväll.

Idag var jag på magnetröntgen för första gången, vilket oväsen.

Förvånad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Ladydragon
1/27/11, 8:08 PM
#9

8# jo det är ett förfärligt oväsen usch alltså Rynkar på näsan

SkrikandesSkrikandesSkrikandes jag vill bara skrika och slå sönder något försökte på mig innan att skriva varför men äsch jag är så arg att jag inte får ihop orden

allt bara allt jävlas o krånglar just och jag känner mig så trött arg o lessen

tyvärr går det utöver min stackars son som får ta en del av skiten Gråter

återkommer när jag har lugnat mig lite…

[Tassy]
1/27/11, 9:13 PM
#10

#8 Skrammeltunnel jovars Flört

#9 Ush då, såna dagar är skittrista rent ut sagt! Bamsekram! Hoppas du snart finner ny energi.

RuiXue
1/27/11, 11:26 PM
#11

Har haft en helt fantastisk dagSkrattande Igår satt jag och pratade på Skype i över 3 timmar med min vän i USA som har Marfan, det var först när klockan var 2 på natten som jag var tvungen att ursäkta mig och gå och lägga migTungan ute Jag och min vän Justin har verkligen funnit varandra, det är som om vi känt varandra i flera år, känns helt fantastiskt!

Jennie


Ladydragon
1/28/11, 12:24 AM
#12

11# så roligt Glad

10# tack Glad

suckar djupt….fick brev utav försäkringskassan innan idag min handläggare hade råkat "tappa" bort mitt mobilnummer och istället så skrev hon att hon hade försökt nå mig på ett mobilnummer som är 13 nummer långt jo tjena det funkar ju bra Tungan ute
det märkliga är att hon har för tusan mer eller mindre ringt ner mig dom senaste månaderna och hon har även min e-mail adress

och så lämpligt att skicka ut ett brev och skriva du får ringa mig i slutet av nästa vecka för jag är ledig fram tills dess SkrikandesSkrikandes
för i helvete min ansökan då och så bekvämt skicka ut brev o gå på "semester"

jag har lämnat in en ansökan om tidsbegränsad sjukersättning och nu hävdar min handläggare att min ADHD diagnos är felaktig och dom måste gå igenom alla mina sjukjournaler SkrikandesSkrikandes

om 4 veckor ska hyra och räkningar betalas hur ska det gå till då hade någon tänkt

jag fick min sista utbetalning förra månaden så nu står jag utan pengar

och min förbannade handläggare på försäkringskassan lovade mig att ansökan skulle vara klar nu och det är hennes jävla fel att allt drar ut på tiden för hon ställer in möten och hon ska ta "semester" och hon ska så jävla mycket allt utom att sköta sitt förbannade jobb

i alla fall jag skickade ett surt mail till henne där jag skrev att vill hon något så kan hon ringa och uppgav återigen mitt mobilnummer

känner mig så trött arg och lessen jag vill inte ansökan om socialbidrag 
jag ville börja den förbaskade kursen nästa vecka och jag ville tro på att allt skulle lösa sig med pengarna Gråter

och nej jag har varken en stöttande familj eller vänner jag får klara mig själv och hur nu det ska gå till utan pengar och snart ingenstans o bo Gråter

Chestnut
1/28/11, 1:49 PM
#13

#12 Åh, vilken jobbig sits! Önskar att det fanns något jag kunde göra, du får en stor kram från mig i alla fall… Är inte länge sedan vi satt i liknande sits, tack och lov hade vi lite gamla smycken vi kunde sälja och en förstående hyresvärd. Men det är inte kul Rynkar på näsan

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
[Tassy]
1/28/11, 1:55 PM
#14

#12 Tvi vad vidrigt utav dem! Förnedringskassan i ett nötskal Skrikandes

RuiXue
1/28/11, 8:10 PM
#15

Spenderade förmiddagen idag på gränsen till gråt och var orolig som en hare på en motorväg efter att min vän Justin helt plötsligt försvann från Twitter i flera timmar utan förvarning. Vet att han inte skulle logga av utan att säga till så det är klart att de värsta som kan hända kom i tankarna, som att han hamnat på sjukhus akut eller värre. Han har svår Marfan och har genomgått 3 hjärtoperationer redan. Visade sig vara Twitter som krånglade. Men usch vad orolig jag varGråter

Jennie


Upp till toppen
Annons: