Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 3043 ggr
Rita-S
2011-02-02 16:48

Goddagen 2 februari!

Hur mås det i cybervärlden?

Jag sitter just nu på jobbet och arbetar på det fackliga kontoret. Som sittande ordförande i den lokala fackliga klubben har jag fullt upp egentligen i dag, i och med att det är lagt varsel på företaget i går.

Det finns en hel del folk som nu känner dom behöver tala med någon ombudsmann, så jag har mitt att göra!

I kväll vankar det lasagne på madamen och hennes make forövrig :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
[Tassy]
2011-02-02 17:03
#1

God eftermiddag!

Jag har försökt återhämta mig efter några rejält kämpiga dagar. Jag ska snart genomgå en utredning som jag helst inte talar om, och som är mycket stressande för mig. Allting går åt helvete just nu för mig för att ta det i klarspråk. Kan inte fokusera på något och vaggar runt som en nervklen idiot (sönderstressad aspie in action).

Sambon har önskat sig spaghetti och köttfärssås i kväll, något som jag inte alls är sugen på så jag tar nog rester eller smiter iväg och "råkar" köpa en grillad kyckling igen.

Jag har stressat mig in i ett jobbigt skov igen och musklerna krampar, värker och bråkar hejvilt. Kan inte sova på nätterna, vankar runt som en osalig ande och har ångest över allting.

Blir snart vansinnig på grannarna också, skrikiga småbarn som verkligen lyckas driva mitt tillstånd till sin spets. Har god lust att gå och banka på och fyra av ett lejonvrål i ansiktet på den förälder som kommer inom skotthåll. Dom lever om som inget annat! Skrikandes

Chestnut
2011-02-02 17:35
#2

God eftermiddag!

Idag har det varit fullt upp, magnetröntgen, uroterapeutbesök, plugg, hämta akvarium, mera skola… Nu är jag rejält trött, ska bara klicka i mina studieval för nästa år så ska jag sova sen.

Med vänliga hälsningar
Chess

Upp till toppen
Annons: