Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 2864 ggr
[Tassy]
2011-02-15 14:22

God dag 15/2

Hur står det till med er idag?

Jag själv mår skapligt, ska gå ut och fika med min mentor idag och sedan får jag besök ikväll. Glad

I morgon kommer förhoppningsvis en laddning fisk som jag har beställt! Skrattande

Annons:
[Tassy]
2011-02-15 14:23
#1

Jag upptäckte även (eller fick snarare bekräftat) att min lilleman är just en liten herre. Jag har misstänkt det länge då han har haft ett sånt jädra temperament. Kyss En riktig liten hetsporre!

Jag talar förstås om en liten mal. Oskyldig

Chestnut
2011-02-15 14:41
#2

Idag blir det hemma, bilen startade igår kväll men har dött nu igen Rynkar på näsan

Ska försöka städa rummet lite grann och förhoppningsvis få höra ifrån uro/kirurg för att få veta hur de ska gå vidare…

Med vänliga hälsningar
Chess

RuiXue
2011-02-15 21:25
#3

Känns som om tidsbeställningen till läkaren för torsdagens besök var ett bra beslut! Mina leder blir bara inte bättre just nuRynkar på näsan

Jennie


Chestnut
2011-02-15 22:10
#4

Jag är nog världshistoriens klantigaste människa.

Sitter nu med en ännu ondare tumme, ett blöt gips och två svullna knän. Rynkar på näsan Ramlade i badkaret, behöver jag säga mer? Obestämd Så nu är frågan vad man gör åt ett blött, tungt gips när man är fast hemma åtminstone till imorgon kväll…

Med vänliga hälsningar
Chess

RuiXue
2011-02-15 22:55
#5

#4 AJ! Sjukresa med taxi? Låter du det blöta gipset sitta kvar så kan huden under ta skada, tar du själv av gipset så kan din skada bli värre.

Jennie


Upp till toppen
Annons: